۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۳۴۷۰۷

رونمایی از خودروی بحران شرکت گاز فارس

طی مراسمی از خودرو ۸ تنی مدیریت بحران شرکت گاز استان فارس که با هدف استفاده از آن در شرایط بروز رخدادها و حوادث مختلف، رونمایی شد.
رونمایی از خودروی بحران شرکت گاز فارس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مدیرعامل شرکت گاز استان فارس چهارشنبه یکم اردیبهشت در آیین رونمایی از این خودرو گفت: با خرید خودرو ایسوزو ۸ تنی و تجهیز آن به لوازم تعمیراتی مورد نیاز در شرایط اضطراری، از این پس خودرو مدیریت بحران شرکت گاز فارس آماده خدمت رسانی در عملیات‌های بحرانی بر روی خطوط لوله و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز است.
غلامعباس حسینی گفت: این خودرو مجهز به موتور برق ۳ فاز، ترانس رکتیفایر برای جوش فلزات، الکتروفیوژن برای جوش پلی اتیلن، پیکور حفاری، پمپ کفکش برای تخلیه آب، دمنده ضد انفجار برای تخلیه گاز، دمنده ضد انفجار برای تخلیه هوا، برج نوری ۳۶۰ درجه ۵.۱ متری و وسایل کمپینگ برای اقامت نیروهای امدادی در منطقه است.
او با بیان اینکه برای خرید و تجهیز این خودرو بیش از یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مرکز پیام و امداد ۱۹۴ پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است و مشترکان می‌توانند در صورت انفجار و آتش سوزی در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.
مدیرعامل شرکت گاز فارس عنوان کرد: مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز شیراز با ۸  پست امدادی و گشت سیار و ۲ پست امداد موتوری و ۶۴ امدادگر متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشترگان گاز شیراز است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی