۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
کد مطلب : ۱۳۴۸۵۲

یک واحد نفتی به جرم آلودگی محکوم شد

یک مجموعه نفتی در خوزستان به علت آلودگی زیست محیطی به رفع آلودگی و کاشت بیش از ۵ هزار اصله نهال بومی محکوم شد.
یک واحد نفتی به جرم آلودگی محکوم شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد: به دنبال ایجاد آلودگی توسط یکی از واحدهای شرکت نفت در اهواز،با شکایت اداره کل محیط زیست مبنی بر ایجاد آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی،پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.
وی گفت: پرونده  این واحد به مراجع قضایی شهرستان ارائه گردید که بعد از بررسی ها  انجام شده توسط مراجع قضایی رای نهایی از دادسرای عمومی و انقلاب اهواز صادر گردید.
اشرفی گفت:در این حکم این شرکت ضمن رفع کامل آلودگی ایجاد شده مکلف به پاکسازی خاک های آلوده و همچنین کاشت بیش از ۵ هزار اصله نهال بومی  در محل های پیشنهادی که توسط محیط زیست اعلام می‌گردد محکوم شد.
وی بیان کرد: این مجموعه نفتی مکلف شده تا با ارائه آموزش زیست محیطی در زمینه فرهنگ سازی جهت رفع معضلات زیست محیطی به مدت یک سال اقدام نماید و در این حکم آمده است که حسن انجام تمام موارد ذکر شده طی گزارش های ماهانه از طریق محیط زیست به مراجع قضایی ابلاغ گردد و در صورت عدم اجرای مناسب حکم صادر شده موضوع تخلف از اجرا حکم  مدیرعامل شرکت  مورد تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی