۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۳۵۱۳۲

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۰۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون تومان است.
قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 900 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 950 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم 906 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 207 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 925 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت 2 هفته تعطیل اعلام شده است؛ قیمت های درج شده در این خبر نیز با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.
 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 21 هزار و 300 تومان، قیمت یورو 25 هزار و 800 تومان و درهم امارات  5 هزار و  940 تومان اعلام شده است.
نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز 26 هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.
به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.
  در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار 20 هزار و 947 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 20 هزار و 532 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 25 هزار و 300 تومان و قیمت خرید یورو نیز 24 هزار و 790 تومان اعلام شده است.
نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی