۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
کد مطلب : ۱۳۶۰۴۴

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش آغاز کرد
انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش که صبح دوشنبه 17 خرداد در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ تغییرات مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش را یکی از اصول اولیه مدیریتی دانست و با تقدیر از عملکرد ابوالفضل طیبی در حوزه مدیریت شهری و افزایش ظرفیت های مورد نیاز جهت در آمد زایی برای این شرکت در یک سال گذشته، گفت: با توجه به این که شرکت عمران، آب و خدمات کیش یک شرکت خود گردان و ارائه دهنده خدمات به ساکنان این منطقه است، هر گونه کاستی و اقدامات غیر کارشناسی در شرکت سبب اخلال در سیستم این مجموعه خواهد شد.
به گفته آخوندی در سال گذشته علاوه بر طرح هایی که سازمان برای اجرا و یا در قالب epc به شرکت واگذار کرده است؛  این مجموعه برای نخستین بار بیش از 100 میلیارد تومان سود خالص و بیش از 700 میلیارد تومان از محل ارائه خدمات به ساکنان کیش درآمدزایی داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته برای دریافت و پرداخت صورت وضعیت های پیمانکاران با هیچ مشکلی مواجه نشد و با موفقیت  مجموعه را اداره کرد. امیدواریم این روش و منش در آینده سرلوحه کار سرپرست جدید شرکت عمران و خدمات کیش  قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به این که 100درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است حمایت های لازم در این خصوص متوجه شرکت عمران و خدمات کیش خواهد شد.
مصطفی خانزادی معاون فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، به نمایندگی از جعفرآهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عبدالنبی شرفی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی و از خدمات ارزنده ابوالفضل طیبی نیز با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.
مصطفی خانزادی در این مراسم  به تغییرات در تمام لایه های مدیریتی اشاره کرد و گفت: یکی از رمزهای موفقیت کشورهای پیشرفته  تغییر در لایه های بالایی است و افرادی که در بخش های مدیریت میانی فعالیت می کنند با رویکرد کارشناسی تصمیم سازی می کنند.
به گفته خانزادی تغییر مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش تاثیری در آثار ارزشمند زحمات ابوالفضل طیبی مدیرعامل سابق این شرکت نخواهد داشت .
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که عبدالنبی شرفی از اعضای فعال شورای شهر کیش است و با شناخت مناسب از این جزیره زمینه ساز تحولات خوبی در این منطقه خواهد بود اظهار داشت:  امیدواریم با تلاش مضاعف و ارتباط خوبی که با ارگان ها، نهاد ها و ساکنان کیش دارند و رعایت اصول سازمانی گام های موثری در حوزه مدیریت شهری بردارند.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه  دو نهاد "نیروی انتظامی و شهرداری" در جمهوری اسلامی دایره ارتباطی خوبی با مردم در سطح وسیع و گسترده دارند افزود: فعالیت این دو نهاد هر روز در معرض دید مردم است و مردم عملکرد این دو نهاد را ارزیابی می کنند
پورعلی گفت: شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از  مجموعه هایی هست که سرمایه اجتماعی خوبی  برای سازمان منطقه آزاد کیش و مناطق آزاد کسب کرده است.
وی اظهار داشت: افکار عمومی در مورد شرکت عمران داوری مثبتی دارد که مرهون تلاش ها و تدابیر مدیریت مجموعه و همکارانشان در طول یک سال گذشته اشت گفت: در ادوار پیشین هم همکاران دیگری نیز در این سمت موجبات رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این مهم به همت نیروی جوان، انسجام، همکاری و همراهی محقق شده است.
محمدصادق سرافراز مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم با بیان این که کارنامه عملکرد مسئولان در حوزه های مختلف در پیشگاه مردم مشخص و قابل ارزیابی است گفت: مردم قضاوت کننده های خوبی در خصوص عملکرد و اقدامات مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند.
سرافراز با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در خصوص جلب رضایتمندی مردم تاکید کرد:  امیدوارم تمام مسئولانی که در جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستند در پیشگاه مردم سر بلند باشند و جلب رضایتمندی مردم را سرلوحه فعالیت های کاری خود قرار دهند.
محمدصادق سرافراز همچنین از زحمات مجدانه مدیرعامل سابق شرکت عمران، آب و خدمات کیش تقدیر کرد.
عبدالنبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش ضمن تشکر از مسولان و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر تخصص و نظامند بودن اقدامات انجام شده در این شرکت اشاره داشت و تصریح کرد: از اهداف کلی و مهمترین وظایفی که پیگیر خواهم بود؛ تسهیل و تسریع استاندارد سازی ساخت و ساز، حل مشکلات پیش رو و پاسخگویی به نیازهای ساکنان کیش است.
شرفی در ادامه افزود: از طرح های خلاقانه و نو آورانه نیز استقبال می کنیم.
شایان ذکر است ارتباط بدون واسطه با مردم، تدوین برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات و برنامه دراز مدت برای طرح هایی که به نفع ساکنان کیش است از جمله برنامه های آتی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش است که در این مراسم مطرح شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی