۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۱۳۶۱۱۹

میزبانی کیش از کنگره کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان

کنگره دو روزه کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با هدف ارائه گزارش عملکرد ۴ ساله و برگزاری انتخابات تعیین ریاست این کنفدراسیون در جزیره کیش برگزار شد.
میزبانی کیش از کنگره کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان  با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم های ملی فوتبال آسیا برای حضور در مسابقات المپیک 2022 در کشور برزیل برگزار خواهد شد افزود: ما در مجموع در 17 رشته مسابقات جهانی آسیایی فعالیت می کنیم و امسال نیز در 6 رشته حضور داریم و میزبانی 2 رویداد مسابقات جهانی تکواندو و مسابقات آسیایی شطرنج را شاهد خواهیم بود.
رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان اظهار داشت : در رشته فوتبال، 7 تیم از جمله ایران اعلام آمادگی کردند، میزبانی را پذیرفتیم و از چند روز گذشته مسابقات در جزیره کیش با همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه  موسسه ورزش و تقریحات سالم آغاز شده است که میزبانی خوب ما  موجب معرفی کیفیت مطلوب این میزبانی درسطح آسیا شد.
وی عنوان کرد: در کنگره کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه در حاشیه مسابقات فوتبال ناشنوایان، با رای اعضای آسیایی محمد پرگر که مسئولیت این کنفدراسیون را بر عهده داشته و با حمایت های بی دریغ خود، ما را یاری کرد به صورت مجدد و به مدت 4 سال به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان و احمد فاضل از بحرین نائب به سمت رئیس کنفدراسیون انتخاب شدند.
گفتنی است در این انتخابات محمد پرگر از ایران، داوید پیترز از استرالیا و احمد فاضل از بحرین برای کرسی ریاست کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه نامزد شده بودند که پرگر ۹ رای، پیترز ۶ رای و فاضل ۲ رای را کسب کردند.
نمایندگان ۹ کشور در این کنگره و انتخابات حضور داشتند و نمایندگان ۱۶ کشور نیز به صورت آنلاین  مراسم را دنبال کردند.
افغانستان ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کره ، قرقیزستان ، مالزی ، تایلند و ازبکستان ۹ کشوری بودند که نمایندگان آنها در کنگره به صورت غیرمجازی حضور داشتند و کشورهای استرالیا ، چین تایپه ، ژاپن ، هند ، قزاقستان ، کویت ، اردن ، لبنان ، مغولستان ، فلسطین ، بحرین و پاکستان. از طریق بستر بزرگنمایی بصورت آنلاین در انتخابات مشارکت داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی