۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۱۳۶۲۰۲

اولویت های ضروری دولت آیت الله رییسی از نگاه دکتر مقدم

رییس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی آیت الله رییسی در مناطق محروم در گفتگویی معتقد است در صورتی که آیت الله رییسی با رای مردم کشورمان به عنوان سیزدهمین رییس جمهور کشور انتخاب شود چند اقدام اساسی را در اولویت های اصلی برنامه های خویش قرار خواهد داد .
اولویت های ضروری دولت آیت الله رییسی از نگاه دکتر مقدم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   به گفته دکتر مقدم ساماندهی هرچه سریع شرایط بازار بورس و سهام کشور و جبران زیان های هنگفتی که به ویژه مردم عادی به عنوان سهامداران خرد با ریزش شدید آن متضرر شدند از جمله اقدام های ضروری است که تیم اقتصادی ایشان به طور جدی بکار خواهد گرفت. وی معتقد است ناهماهنگی شدید صورت گرفته میان وزارت اقتصاد و وزارت نفت مخصوصا در هنکام عرضه سهام پالایش یکم شروع ریزش شدید و سقوط قیمت ها بود که برای مردم عادی در تمام نقاط کشور  از جمله مناطق دور افتاده و محروم عواقب بسیار گران و خسارت باری به همراه داشت و لازم است با بررسی های دقیق کارشناسی و تامین سرمایه ضمن جبران زیان های وارده،اعتماد عمومی نسبت به بازار بورس و سهام کشور  باز گرداند. 
به گفته دکتر مقدم تمرکز ویژه برای بهره برداری از میدان های مشترک نفتی و گازی دیگر اولویتی است که با همت مضاعف کارکنان صدیق و بی ادعای صنعت نفت قابل تحقق خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی