۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۳۶۳۴۸

پتروشیمی شیراز ۱۲۲ تومان سود داد

مجمع عمومی سالیانه شرکت پتروشیمی شیراز روز شنبه ۲۹ خرداد ماه برگزار شد.
پتروشیمی شیراز ۱۲۲ تومان سود داد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در ابتدای این نشست امین امرایی، مدیرعامل شرکت، در تشریح وضعیت عملیاتی مجتمع پتروشیمی شیراز اظهار کرد: تولید شرکت در 5 سال گذشته بیش از سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تن، معادل 106 درصد ظرفیت اسمی بوده است.
وی همچنین مجموع فروش داخلی و صادراتی شرکت در سال 99 را 2 میلیون 154 هزار تن معادل 7 هزار و 260 میلیارد تومان اعلام کرد.
 مدیرعامل پتروشیمی شیراز از افزایش فروش محصول آرگون به دلیل افزایش قیمت پایه در بورس کالا خبر داد و گفت: 85 درصد نیازهای مجتمع از طریق منابع داخلی و 47 درصد بومی سازی قطعات از طریق سازندگان داخلی انجام می شود.
وی استمرار تولید، تعمیرات اساسی واحدهای منطقه دو، استقرار کامل پروژه PSM به منظور صیانت از منابع و سرمایه شرکت، توسعه زنجیره ارزش محصولات و مدیریت بهینه منابع و بکارگیری پتانسیل بالقوه را از جمله اهداف و برنامه های سال جاری پتروشیمی شیراز عنوان کرد.
مدیرعامل پتروشیمی شیراز اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود در اردیبهشت ماه عملیات «اورهال» را انجام دهیم اما به دلیل محدودیت های تردد کرونایی در استان، اورهال به شهریور ماه موکول شد. امرایی همچنین در واکنش به گزارش حسابرسی در مورد وضعیت توزیعی شرکت گفت: نظام توزیع در شرکت پیاده سازی شده و به دنبال بهینه سازی و تکمیل آن هستیم.
در ادامه نشست، مدیر مجمع شرکت پتروشیمی شیراز از تشکیل صندوق بازارگردانی شرکت از آبان ماه سال گذشته خبر داد و گفت: این صندوق با سرمایه 32 میلیارد تومان حدود 18.7 میلیون سهم در سمت خرید و 12.5 میلیون سهم در سمت فروش معامله کرده است. 
بر اساس توافق اعضای حاضر مقرر شد در راستای اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه شرکت توسط هیئت مدیره در یک دوره زمانی سه ماهه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن به اطلاع سهامداران برسد.
در پایان پرداخت 122 تومان به عنوان سود نقدی هر سهم در مجمع به تصویب رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


واقعا زحمات مهندس قنبریان در سال ۹۹ ستودنی بود