۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۳۷۰۶۴
روز شیرین برای سهام داران نفت سپاهان؛

۴۸۹ درصد افزایش سرمایه و ۱۱۰ تومان سود نقدی

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت سپاهان روز دوشنبه ۲۱ تیرماه در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد در این مجمع که ریاست آن را دکتر بنی شریف بر عهده داشت بیش از ۸۵ درصد سهامداران حضور داشتند.
۴۸۹ درصد افزایش سرمایه و ۱۱۰ تومان سود نقدی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، دکتر رزاقی مدیر عامل شرکت در این مجمع ضمن تشریح عملکرد شرکت در بخش های مختلف، گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرا به سهام داران ارائه داد.
وی با اشاره به برنامه های شرکت برای تولید روغن پایه گرید دو و سه، این پروژه را گام مهمی در جهت افزایش سود آوری شرکت عنوان کرد و افزود نفت سپاهان با ورود به تولید روغن های گروه دو و سه به یکی از قطب های تولید روغن پایه تبدیل خواهد شد.در این مجمع پس از بررسی صورت های مالی و تصویب آن، 110 تومان سود نقدی برای هر سهم در نظر گرفته شد.
بر این اساس در مجمع عمومی فوق العاده  نیز که بلافاصله برگزار شد پس از بررسی گزارش افزایش سرمایه شرکت، با افزایش سرمایه 489 درصدی از محل تجدید ارزیابی موافقت گردید.
 در پاپان مجمع دکتر رزاقی با حضور در میان سهامداران ضمن توجه به نقطه نظرات و دیدگاههای آنان در مورد عملکرد شرکت  به پرسشهای آنها پاسخ گفت.





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی