۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۳۷۷۰۱

مجمع بیدبلند خلیج فارس برگزار شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس که با حضور سهامداران این شرکت در سالن اجتماعات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.
مجمع بیدبلند خلیج فارس برگزار شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    صبح امروز دوشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با حضور سهامداران، اعضای هیئت مدیره، بازرسان رسمی و تعدادی از مدیران برگزار شد. 
در این مجمع پس از استماع گزارشات مالی و عملکردی شرکت صورت‌های مالی به تصویب اعضای مجمع رسید. 
در ادامه این جلسه اعضای هیئت مدیره معرفی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی و همچنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت در سال ۱۴۰۰ معین و به تصویب اعضا رسید. 
در این جلسه افشار سرکانیان به عنوان رئیس مجمع با اشاره به ثبت افتخارات کم نظیر در فرآیند ساخت ابر پروژه بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: همواره ارکان این شرکت با مسئولیت‌پذیری و خلاقیت توانسته در سخت‌ترین شرایط افتخار آفرین باشد و انتظار می‌رود همانند سال گذشته در ادامه تولید پایدار، شاهد روزهای درخشانی برای این شرکت توانمند باشیم تا با ورود به بورس در آینده، منافع این ظرفیت ملی قشر بیشتری از جامعه را منتفع نماید. 
در ادامه عبدالحسین ثمری میبدی رئیس هیئت مدیره شرکت، به نمایندگی از سایر اعضای هیئت مدیره در سخنانی از زحمات جهادی و موثر مهندس امین نژاد مدیرعامل شرکت در پیشبرد و راهبری امور تقدیر کرد.
ثمری میبدی گفت: مدیرعامل جوان این شرکت در حوزه‌های فنی، مالی و مدیریتی سرآمد است و موفقیت‌های حاصل شده توسط وی، مرهون روحیه تیمی، مشورتی و در راس آن تعهد ویژه در قبال مسئولیت‌ها محوله است. 
در پایان محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تقدیر از عموم کارکنان، یادآور شد که دستاوردهای حاصل شده مدیون تلاش‌های شبانه روزی تک تک کارکنانی است که همواره با تعهد و تخصص افتخارات زیادی را برای خانواده بزرگ بیدبلند خلیج فارس رقم زده‌اند. 
وی  با بیان اینکه  سال ۱۴۰۰ سال فتح افق‌های جدید در تولید پایدار و همچنین بهره برداری و تکمیل پروژه‌های بیدبلند خلیج فارس است، ابراز امیدواری کرد با ریل‌گذاری صورت گرفته به فضل خداوند این دستاوردها محقق خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی