۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
کد مطلب : ۱۳۸۰۴۲

شستا را به جایگاه واقعی اش میرسانم

گزینه دولت سیزدهم برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رساندن شرکت شستا به جایگاه اصلی خود با درآمدزایی واقعی و شفاف، از طریق برنامه‌های مدون، انتصاب مدیران سالم و کارآمد و نظارت فساد ستیز بر عملکرد مدیران در برنامه‌های تحولی آینده این کشور است.
حیب الله گل محمدی
حیب الله گل محمدی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حیب الله گل محمدی با اشاره به اینکه در برنامه‌های خود مانع از خروج منابع صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی خواهد شد، افزود: این امر موجب احیای صندوق‌ها و امیدواری بازنشستگان و تثبیت حقوق افراد خواهد شد.
وی ادامه داد: تدوین الگوهای فرابخشی تربیت نیروی انسانی متناسب با نیاز بازار کار و توجه ویژه به آموزشهای مهارت آموزی اشتغال ، کارآفرینی و آماده‌سازی جوانان برای ورود به بازار کار از دیگر برنامه‌هایی است که در این سیر تحولی در نظر گرفته شده است.
مشاور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت :در این راستا تامین  اشتغال از یک سو و تقویت تعاملات دیپلماتیک با بهره گیری از توان وزارت خارجه از سوی دیگر محقق و فضا برای  استفاده حداکثری از ظرفیت بازارهای هدف آسیای مرکزی و تمام کشورهای همسایه برای صادرات تولید کنندگان فراهم شود. 
گزینه دولت سیزدهم برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی  با تاکید بر اینکه ضرورت  دارد از موقعیت جغرافیایی راهبردی  بهره برداری لازم را داشته باشیم، اضافه کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که کشور از جایگاه ژئواکونومیکی و ژئوپلیتیکی مناسبی در سطح جهان برخوردار باشد که برای تحقق دیپلماسی تجاری، این ظرفیت‌ها باید به خوبی شناسایی شوند و مورد استفاده قرار گیرند. متاسفانه با وجود این ظرفیت‌ها تا به حال استفاده کاملی از آن‌ها صورت نگرفته است و عدم استفاده از آن‌ها سبب خواهد شد که موقعیت فعلی ایران تحت تاثیر قرار بگیرد و اهمیت آن از بین برود.
وی  نبود هماهنگی های بین بخشی داخلی و عدم تعیین تکلیف بخش خصوصی را از موانع تجارت منطقه‌ای دانست و عنوان کرد:  تجارت منطقه‌ای ایران پایین تر از ظرفیت هایمان است و اولویت ما تکیه بر صادارت کالا و خدمات در جغرافیای  همسایگان است.
گل محمدی خاطر نشان کرد: ایجاد اتحادیه‌های کارفرمایی و کارگری منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای با رویکرد حل مسئله از دیگر برنامه‌هایی که برای تحول در این وزارت خانه تعریف شده است

منبع: نفت آرا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی