۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۳۹۶۰۸

نامه دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف فارس به اوجی

دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف استان فارس در نامه ای به وزیر نفت پیشنهادات این تشکل را برای بهبود برنامه های وزارت نفت اعلام کرد.
نامه دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف فارس به اوجی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در نامه صالح نادری آمده است:

بنام خدا
جناب آقای مهندس اوجی -وزیر محترم نفت
با سلام،
احتراما، حسب وظیفه ودر راستای همراهی وحمایت همه جانبه این تشکل به رییس جمهور دلسوز و وزرای شایسته وتوانمند و بدور از هرتفکر جناحی وانتقادی، موفقیت همه ارکان نظام و تحقق وعده ها وحل مشکلات خصوصا در کلیدی ترین و حیاتی ترین وزارت دولت که عهده دار و تامین بخش عمده ای از هزینه های اداره کشور و معیشت مردم میباشد ،با اعلام حمایت کامل از اقدامات صورت گرفته برای انجام برنامه های پیش رو و معرفی مدیرانی توانمند وکارآمد و متعهد در بخش های کلیدی وزارت نفت ،این تشکل برحسب وظیفه و منشور ابلاغی و با همکاری متخصیصن و دلسوزان نظام نسبت به تحلیل مشکلات و ارایه بهترین پیشنهادات جهت تسریع و حصول نتایج اقدام و نتایج نخستین تحلیل و پیشنهاد را بشرح ذیل ارایه مینماید:

1. استفاده از مدیران و معاونین محترم انتصابی توسط جنابعالی،  برگرفته از منویات مقام معظم رهبری در خصوص دولت جوان انقلابی را جامعه عمل پوشانده و جای بسی تقدیر دارد. 
2- تداوم استفاده از جوانان انقلابی در در عرصه های دیگر مدیریت آن وزارتخانه از مطالبه به حق ماست، و  ضمن پیشنهاد استفاده از جوانان نسل جدید که در گذشته نیز توانمندی ها خود را اثبات نموده و مجدد می توانند در مجموعه وزارت نفت کمک شایانی به آن مجموعه بنمایند را حمایت قاطع خواهیم نمود. 
3. همانگونه که مطلع هستید صنعت نفت در گذشته از توسعه و پیشرفت غافل گردیده و نیاز امروز این صنعت توسعه و بهره برداری و جلوگیری از خام فروشی و نگهداری و بازسازی زیرساخت های است که نیاز به تخصص و تجربه دارد و این کار محقق نخواهد شد به جز استفاده مشترک از جوانان انقلابی و متخصصین و اساتید با تجربه حوزه نفت و گاز که می بایست مورد توجه قرار گیرد. 
4. مدیران جوان انقلابی می بایست در نهایت احترام از تجربیات مدیران با تجربه و توانمند  که عمری در این صنعت زحمت کشیده استفاده نموده و این گنجینه ارزشمند را به راحتی از دست ندهند. کارهای بزرگی در این صنعت وجود دارد که قطعا تجربه مدیران کارآمد وزارت نفت می تواند در انتخاب راهکار صحیح و نتیجه مطلوب موثر واقع گردد.
5. مدیران جوان برای مبارزه بایکی از بزرگترین چالشها ومشکلات فعلی یعنی فساد سیستمی وگروهی چاره ای جز استفاده ازتجریبات واطلاعات مدیران سالم ومومن وانقلابی نخواهند داشت. توانمند و کارآمد و همچنین در مورد برخی مدیران کارآمد و توانمند بازنشسته و قانون بازنشستگی و عدم استفاده از آنان با استناد به این قانون نیز به استحضار می‌رساند که  مقام معظم رهبری به صراحت فرموده اند که اصل قانون، قانون خوبی است منتها اطلاق قانون، اطلاق درستی نیست یعنی اینکه هر بازنشسته‌ای باید به کار گرفته نشود، این اطلاق درست نیست.
6. همه ما به خوبی می‌دانیم تصمیمات ناپخته وعدم موفقیت مدیران جوان، و عدم استفاده ازتجربیات مدیران باسابقه، تبعات زیانباری برای صنعت نفت کشور داشته و مسئولیت سنگین آن بر به عهده وزیر محترم می باشد. 
ضمن احترام به وزیر محترم و مدیران معرفی شده دراین مقطع وحمایت همه جانبه، به عرض می رساند کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف عهد اخوت با هیچ گروه وشخصی نبسته و درجهت توسعه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با تمام توان و در هر جایگاهی تا زمانی که آن مجموعه در مسیر انقلاب و فساد ستیزی و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده باشد از آن مجموعه حمایت خواهد نمود. 


دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف استان فارس
صالح نادری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی