۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۱۴۰۵۶۰
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان اعلام کرد:

از ۱۰ آبان اکسیژن سبلان تامین خواهد شد

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان گفت: پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه اعلام کرده است که تا ۱۰ آبان‌ماه اکسیژن پتروشیمی سبلان را تامین خواهد کرد.
از ۱۰ آبان اکسیژن سبلان تامین خواهد شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    محمد زالی با بیان اینکه این شرکت در اردیبهشت‌ماه افتتاح شده و بیش از 5 ماه است که این شرکت منتظر تامین اکسیژن است تاکید کرد: پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه در ماه‌های گذشته بارها تاریخ‌های متفاوتی برای تامین اکسیژن به ما اعلام کرده است؛ اما متاسفانه تاکنون هیچکدام محقق نشده است.
او افزود: ما از چندسال قبل ریسک عدم تامین اکسیژن را پیش‌بینی کرده بودیم و بارها در جلسات مختلف و طی نامه‌های مکرر نسبت به این موضوع هشدار داده بودیم اما عملا نتیجه‌ای در پی نداشت.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان تصریح کرد: ما در حالی با عدم انجام تعهدات پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه و عدم تامین اکسیژن از سوی این شرکت روبرو هستیم که بیش از 5 ماه از افتتاح پتروشیمی سبلان گذشته است و در این مدت ما متحمل ضرر و عدم‌النفع چشم‌گیری هستیم.
زالی ادامه داد: سهامداران ما قشر خدوم و فرهیخته فرهنگیان هستند و این عدم انجام تعهدات از سوی پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه عملا به معنای از دست رفتن سود و سرمایه فرهنگیان عزیز کشور است.
او تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به جایگاه رفیع و حاکمیتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و سهامدارن شرکت پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه این مشکلات  در اسرع وقت رفع شده و شاهد تامین اکسیژن مورد نیاز سبلان در تاریخ اعلام شده و رفع زیان حاصل از تاخیر در ایفای تعهدات شرکت پتروشیمی دماوند انرژِی عسلویه باشیم.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی