۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۴۱۴۱۶

دکتر محمد شریف ملک زاده نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کند

مراسم مهارت و آموزش با حضور کاخا شنگلیا رییس دانشگاه کاکاسوس و رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان و دکتر محمد شریف ملک زاده رئیس دفتر اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی در مرکز بین المللی سیتی وان برگزار شد
دکتر محمد شریف ملک زاده نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دکتر محمد شریف ملک زاده رئیس دفتر اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی با بیان اینکه حضور کاخا شنگلیا رییس دانشگاه کاکاسوس و رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان در کشور ما یکی از روزهای بسیار مهم برای کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشد .

دکتر محد شریف ملک زاده
مراسم امروز تحت عنوان مهارت و آموزش است نسل جدیدی که در حوزه مدیریت چه در بخش دولتی و چه خصوصی مشغول فعالیت هستند چه انتظاری از آینده شغلی خود دارند.
افراد باید بر اساس آینده شغلی مهارت‌های آن را دریافت کنند مهارت باید تعریف شده باشند مهارت های اجتماعی تخصصی ادراکی مهارت هایی که بتواند آینده شغلی شما را تضمین کنند . حضور رییس دانشگاه کاکاسوس و رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان بر همین بحث خواهد بود که ساختار و سرفصلی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی با مهارت های نوین می باشد. مهارت های نوین به معنی فکری جدیدی را وارد خلاقیت های جدید کردن است که چگونه بتوانیم خلق ایده های جدید را برای آینده شغلی و برای یک مهارت تخصصی انجام دهیم، متأسفانه ساختار مدیریتی نه تنها در کشور ما بلکه در کل دنیا یک ساختار کهنه میباشد که بر اساس این مهارت ها باید تغییر کند.

اهدا سرتیفیکیت از سوی دانشگاه قفقاز به دکتر محمد شریف ملک زاده
 در ادامه رییس دانشگاه کاکاسوس و رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان در این همایش گفت: ما ۸ هزار دانشجو از ۸۶ کشور دنیا داریم که حدود ۱۰۰ نفر آنها ایرانی و ۵ نفر از کارمندان اصلی ما ایرانی هستند.
رییس دانشگاه کاکاسوس و رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان در این مراسم گفت: من ۲۰ ساعت در راه بودم و از شهرهای سمرقند، بخارا، تفلیس و…عبور کردم که امشب را در کنار شما باشم. آقای دکتر ملک زاده دوست صمیمی من هستند و او نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کند. 
وی افزود: من اینجا فقط از طرف دانشگاه قفقاز در خدمت شما نیستم و از طرف زنجیره‌ای از دانشگاه‌ها در خدمت شما هستیم. زنجیره این دانشگاه شامل ۸۶ کشور است که یکی از آنها هم ایران است. با همت دکتر ملک زاده ما یک اداره در دانشگاه کیش باز کردیم. 
شنگلیا گفت: ما ۸ هزار دانشجو از ۸۶ کشور دنیا داریم که حدود ۱۰۰ نفر آنها ایرانی و ۵ نفر از کارمندان اصلی ما ایرانی هستند. همچنین آموزش زبان فارسی در این دانشگاه‌ها راه اندازی کردیم. من به این دوستی و همکاری با ایرانیان افتخار میکنم. 
در انتها یک سرتیفیکیت از سوی دانشگاه قفقاز به محمد شریف ملک زاده اهدا شد‌.
  •  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی