۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۴۳۱۶۹

پرداخت کوپن نان تکذیب شد

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان برنامه صدور کارت نان یا نان کوپنی را تکذیب کرد و نوشت: اگر طرح نهایی شود فقط مصرف کننده نهایی با همان کارتی که یارانه می گیرد، نام یارانه ای هم می‌خرد.
پرداخت کوپن نان تکذیب شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در روزهای اخیر به واسطه برنامه ریزی دولت برای اصلاح ارز ترجیحی کالاهای اساسی، بازار گمانه‌زنی‌ها در مورد نحوه حمایت از خانوار داغ است و نظرات کارشناسی متنوعی در این باره در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
در روزهای اخیر ارائه کارت نان و بازگشت کوپن به اقتصاد کشور مطرح شده که اکنون رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه آن را تکذیب کرده است.
سید محمد موسوی در صفحه شخصی خود نوشت:‌ «نه قراره کارت نان صادر شود نه نان کوپنی در دستور کار است، اگر طرح نهایی شود فقط مصرف کننده نهایی با همان کارتی که یارانه می گیرد، نام یارانه ای هم می‌خرد. پرداخت یارانه به حلقه آخر و حذف دلالان معلوم است به مذاق برخی‌ها که نانشان آجر می شود خوش نیاید.»

  دولت در لایحه بودجه سال آینده پیشنهاد داده تا ارز ترجیحی کالاهای اساسی حذف و با قیمت نیمایی محاسبه شود و بخشی از درآمد آن را صرف پرداخت یارانه به خانوارهای هدف بدهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای