۲
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۴۳۸۵۸
در بازديد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

علي عسگري: پتروشیمی بندرامام انقلابی و پهلوانانه عمل كرده است

دکتر علی عسگری اولین بازدید خود از مجتمع پتروشیمی بندرامام را در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام داد.
علي عسگري: پتروشیمی بندرامام انقلابی و پهلوانانه عمل كرده است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، دکتر علی عسگری اولین بازدید خود از مجتمع پتروشیمی بندرامام را در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام داد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه دکتر علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه هیاتی در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر شدند و پس از بازدید از واحد های عملیاتی و تولیدی ، جلسه ای با مدیران پتروشیمی بندرامام برگزار کرد.
در ابتدای جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن عرض خیر مقدم و تبريك ايام الله دهه فجر ، اظهار داشت: نوسازی در پتروشیمی بندرامام با قدمت زیادی که در ساختار ، فرآیند و زیرساخت ها داشت ، امری اجتناب ناپذیر بود و در همین راستا تحولات اساسی و بنیادی در تمامی حوزه ها صورت گرفت و نتیجه آن ایجاد پتروشیمی بندرامام جدید (NEW BIPC) است.
رستمی در ادامه به فرسودگی ایجاد شده طی سالیان دراز در تاسیسات و تجهیزات بندرامام اشاره کرد و گفت: پتروشیمی بندرامام اولین و تنها شرکت هلدینگ خلیج فارس می باشد که برای (Asset management) تعمیرات و نگهداری زیرساخت ها نمودار تدوین کرد و در امتداد آن ۱۳۵ هزار نقطه پرخطر و با ریسک بالا (High Risk) شناسایی نموده است. تعمیرات اساسی برای تمامی نقاط اجرایی شده که نهایتا نوسازی گسترده و همه جانبه برای اولین بار در این مجتمع قدیمی در حال اجرا مي باشد و بخش اعظمي از اين نقاط پرخطر رفع شده و مابقي نيز در تعميرات هاي آتي حسب اولويت رفع خواهد شد.
وی در ادامه پروژه های بزرگ تولیدی و زیست محیطی در دست اجرای پتروشیمی بندرامام را تشریح کرد و افزود: تامین خوراک پایدار برای مجتمع از اولويت هاي اصلي و در همین راستا پشتیبانی و تامین مالی از پروژه گاز یادآوران بصورت مستمر در حال انجام است و پروژه ریکاوری اتان در ادامه فرآيند تامين خوراك در حال اجرا مي باشد که با اتمام آن بخش عمده کمبود خوراک مجتمع مرتفع می گردد.
مديرعامل پتروشيمي بندرامام در ادامه به پروژه هاي ديگر در حال اجرا نظير واحد كلر آلكالي و تصفيه خانه مركزي كه 88 درصد پيشرفت فيزيكي دارد اشاره نمود.
حمیدرضا رستمی در پایان وجود نیروی انسانی ماهر ، توانمند و شاداب را محور اصلی توسعه دانست و بر ایجاد کارگروه تخصصی ویژه منابع انسانی در راستای اجرای سیستم جامع جبران خدمات تاکید کرد.
در ادامه جلسه عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره بر قدمت و ظرفیت های عظیم پتروشیمی بندرامام، تصریح کرد: پتروشیمی بندرامام پیشکسوت و پیش‌قراول صنعت پتروشیمی کشور بوده و قطعا یکی از مهم‌ترین کارهای امروز هلدینگ خلیج فارس فراهم آوری شرایط برای تامین خوراک پتروشیمی بندرامام می باشد. این شرکت به تنهایی یک شهر پتروشیمی است که می توان با تقویت تولیدات میان دستی و پایین دستی ، آن را به یک غول جهانی در عرصه صنعت پتروشیمی تبدیل کرد.
علی عسگری در ادامه ضمن تحسین عملکرد و اقدامات بزرگ صورت گرفته در پتروشیمی بندرامام ، اظهار داشت: وقتی این حجم از تعمیرات و نوسازی های پتروشیمی بندرامام را مشاهده می کنیم این موضوع مشخص می شود که مدیریت این شرکت باغیرت و پهلوانانه در خط مقدم تولید و عملیات قرار دارد و در همین راستا از اقدامات انقلابی که موجب تحول مثبت در این شرکت شده نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
در پایان مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرورش نیروهای جوان ، نخبه ، خوش‌فکر و انقلابی را اصلی ترین اهداف و سیاست های خود برای آینده صنعت پتروشیمی کشور عنوان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخاطر کشته که داده جهادی و انقلالی است؟
متاسفانه حادثه منجر به مرگ داشته
هر جا مدیرعامل بوده بلاخره یکنفر رو به کشتن داده این ح.ر
مگه زورخونس؟