۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۴۵۹۲۴
مدیر فروش کاشی مرجان:

مزایای بی بدیل کاشیهای صنعتی مرجان در مقایسه با نمونه های خارجی و داخلی

شرکت کاشی مرجان با نزدیک به ۳۰ سال تجربه در صنعت تولید کاشی های سرامیکی توانسته با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد و در این راستا به عنوان اولین تولید کننده کاشی های صنعتی شناخته شود که علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف، در صنعت نفت نیز کاربرد دارد.
مزایای بی بدیل کاشیهای صنعتی مرجان در مقایسه با نمونه های خارجی و داخلی
به گزارش نفت ما، کاشیهای صنعتی مرجان بنابر مزایای کیفیتی و قیمتی مناسب، علاوه بر تامین نیاز صنایع داخلی، با صادرات خود درآمدزایی ارزی داشته است. برای اطلاع از آخرین وضعیت تولید و فروش کاشیهای صنعتی مرجان با «سعید رییس الواعظین» مدیر فروش این شرکت در محل غرفه این شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران انجام شده است که در ادامه تقدیم مخاطبان می شود. شایان ذکر است که استقبال خوب و گسترده ای از غرفه کاشی مرجان در نمایشگاه نفت تهران انجام شد. 

کاربردهای گسترده کاشیهای ضد اسید و ضد باز مرجان در صنعت نفت

رییس الواعظین در مورد انواع و مدلهای مختلف کاشیهای صنعتی تولید شده مرجان اظهار داشت: کاشیهای صنعتی مرجان از نظر سایز به 5 سایز 25*25، 20*20، 30*30، 33*33، 11.5*24، و از نظر سطح به ساده، عاج دار، آنتی اسلیپ (ضد لغزندگی) و دانه قرمز و از نظر تنوع به ضد اسید و ضد باز (قلیایی) تقسیم بندی می شود.
مدیر فروش شرکت کاشی مرجان افزد: محصولات جانبی زیادی برای مصارف صنعتی تهیه و تولید شده که شامل کاشیهای صنعتی قرنیز لبه دار،لبه گرد،گوشه مثلثی و گوشه مسطح است.
وی با اشاره به اینکه همه کاشیهای صنعتی مرجان چه در بحث سایز، سطح و تنوع در صنعت نفت به کار می روند، ادامه داد که کاشی های ضد اسید مرجان دارای مقاومت بالا در برابر اسیدها، مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، جذب آب بسیار پایین و مقاومت در برابر یخ زدگی در محیطهایی همچون آشپزخانه های صنعتی، کف انبار های صنعتی و در حوضچه های اسید و مواد شیمیایی، پوشش کف و دیواره های سالن های صنعتی، انبار های مواد شیمیایی، پوشش سطوح داخلی مخازن نگهداری مواد شیمیایی به کار می رود. کاشی ضد اسید مرجان با توجه به محل مصرف و به منظور تامین ایمنی کاربران، در دو نوع ساده و عاج دار تولید می شود. 
رییس الواعظین افزود: در حوضچه های تبخیری نیاز به این نوع کاشی مرجان است و به جای ژئوممبران به کار می رود و می توان از کاشی ضد اسید ساخت داخل استفاده کرد وابستگی خارجی دارد و زود به زود در برابر اشعه خورشید از بین می روند.
وی در خصوص کاربرد کاشیهای ضدقلیایی اعلام کرد که این کاشیها بنا به مقاومت در محیطهای اسیدی و قلیایی در حوضچه های صنعتی، تصفیه خانه ها، آشپزخانه های صنعتی و آزمایشگاههای صنعتی و انبار نگهداری مواد شیمیایی به کار می رود.
مدیر فروش شرکت کاشی مرجان عمده مشتریان کاشیهای صنعتی مرجان را بیشتر در صنایع غذایی، شرکتهای پتروشیمی و پالایشی و بیمارستانی عنوان کرد و از پالایشگاه شیراز، پتروشیمی الفین بوشهر، پتروشیمی گچساران، توربو کمپرسور دیلم، شرکت طراحی و ساختمان نفت، مدیریت نانو انرژی به عنوان مشتریان کاشی صنعتی مرجان در صنعت نفت و پتروشیمی نام برد.



مزایای بی بدیل کاشیهای صنعتی مرجان در مقایسه با نمونه های خارجی و داخلی

وی در خصوص مزیت استفاده از کاشیهای صنعتی مرجان در صنعت نفت و پتروشیمی در مقایسه با نمونه های خارجی گفت: نمونه های خارجی کاشی صنعتی حداقل ۴ برابر داخلی قیمت دارد و به روش اکسترود تولید شده اند و و جذب آب بالا و لکه پذیری بالایی دارند، اما کاشیهای صنعتی مرجان لکه پذیری ندارند و می تواند جایگزین خوبی برای نمونه های خارجی باشد. همچنین کاشیهای صنعتی مرجان به دلیل تراکم بسیار بالای بدنه و عدم نفوذپذیری مواد به سطح و بدنه آنها، مقاومت سایشی بسیاربالایی نسبت به مواد شیمیایی در مقایسه با نمونه های مشابه داخلی دارد.
وی مزیت دیگر کاشیهای صنعتی مرجان را در انجام تعهدات شرکت اعلام کرد به گونه ای که تست و آنالیز انواع کاشی ضد اسید مرجان توسط آزمایشگاههای بیرون انجام می شود.
رییس الواعظین در خصوص استفاده از مواد اولیه در تولید کاشیهای صنعتی مرجان تصریح کرد که عمده مواد اولیه ساخت کاشیهای صنعتی مرجان از داخل تامین می شود.
مدیر فروش شرکت کاشی مرجان در خصوص اخذ گواهینامه های استاندارد داخلی و بین المللی گفت: شرکت کاشی مرجان استانداردهای مهم ضد اسیدی و ضد قلیایی دارد و استاندارد 3051 یک استاندارد ملی ایران است و در کنار آن استاندارد ملی شماره 25 نیز اخذ شده است. وی استاندارد iso2009 و استاندارد CE اروپایی را از استانداردهای بین المللی اخذ شده اعلام کرد.
رییس الواعظین در خصوص جایگاه بازاریابی سبز در تولید و فروش کاشیهای صنعتی مرجان اظهار داشت که برنامه های خوبی در این زمینه در آینده داریم و مضافا کاشیهای صنعتی مرجان در حوضچه های اسیدی، باعث می شود نفوذ مواد مضر به درون خاک و منابع آب و محیط زیست به حداقل ممکن برسد.

صادرات 500 هزار دلاری کاشی مرجان درسال 1400

مدیر فروش شرکت کاشی مرجان با اشاره به صادرات 500 هزار دلاری این شرکت در سال 1400 و جلوگیری از خروج ارز، کشورهای همسایه آسیای مرکزی و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به عنوان مهمترین مقاصد صادراتی اعلام کرد و به کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، پاکستان اشاره کرد که فروش خوبی داشته است.
 وی انگلستان و آلمان را از بازارهای صادراتی کاشی مرجان در اروپا ذکر کرد که باعث شده این شرکت توان رقابت با شرکتهای اروپایی را داشته باشد. در این میان در پاکستان استقبال و رضایت خوبی از آن شده و پتانسل بالایی برای افزایش صادرات وجود دارد. 
رییس الواعظین با اشاره به اینکه این شرکت پیشتر در نمایشگاههای اربیل و بغداد حضور داشته از برنامه کاشی مرجان برای شرکت در نمایشگاههای تخصصی مسکو در آینده خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی