۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۴۶۲۳۱

دیدار وزیر نفت ایران با وزیران دو کشور اروپایی

وزیر نفت درباره بحران انرژی دنیا، صادرات خدمات فنی مهندسی، صادرات تجهیزات و زمینه‌های مختلف همکاری با وزیران انرژی دو کشور اروپایی در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار وزیر نفت ایران با وزیران دو کشور اروپایی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، جواد اوجی، وزیر نفت ایران در حاشیه مجمع انرژی باکو و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز این کشور با ویرجیل دانیل پوپسکو، وزیر انرژی رومانی و الکساندر نیکولوف، وزیر انرژی بلغارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
ویرجیل دانیل پوپسکو، وزیر انرژی رومانی در مجمع انرژی باکو درباره بحران انرژی اروپا و دوران‌گذار از کربن سخن گفت.
وزیر نفت ایران درباره بحران انرژی دنیا، صادرات خدمات فنی مهندسی، صادرات تجهیزات و زمینه‌های مختلف همکاری با وزیران انرژی دو کشور اروپایی در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد.
جواد اوجی روز چهارشنبه ( 11 خردادماه) برای شرکت در رویدادهای هفته انرژی باکو و مذاکره با مقام‌های حاضر در این رویداد بین‌المللی سه روزه، عازم آذربایجان شده بود.
این رویدادها یکم تا سوم ژوئن (11 تا 13 خردادماه) با حمایت رسمی وزارت انرژی جمهوری آذربایجان و سوکار برگزار شد. نمایشگاه نفت ‌و گاز کاسپین نخستین نمایشگاهی است که پس از استقلال جمهوری آذربایجان سالانه به‌صورت مداوم برگزار می‌شود و بیش از 250 شرکت از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی