۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۱۴۶۲۴۲

ثبت رکورد ۲۷۹ روز تولید پایدار در پتروشیمی فن آوران

پتروشیمی فن آوران تنها تامین کننده اسید استیک مورد نیاز بازار های داخلی بشمار می رود و استمرار تولید واحد متانول آن، موجب پایداری تولیدات پایین دستی و عرضه مستمر اسید استیک برای تامین نیاز بازار های مصرف داخلی خواهد بود.
ثبت رکورد ۲۷۹ روز تولید پایدار در پتروشیمی فن آوران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، واحد تولید متانول این شرکت با پشت سر گذاشتن 279 روز تولید پیاپی، موفق به ثبت رکورد تازه ای در پایداری و استمرار تولید از بدو راه اندازی گردید.
اجرای برنامه های پیشگیرانه توقف و رفع موانع تولید از اهم سیاست های اجرایی مدیران و کارکنان این شرکت می باشد که موجب گردیده تا با ساختارمند نمودن فرآیند ها و تعریف برنا مه های نگهداری و تعمیرات هدفمند زمینه تحقق این مهم به خوبی فراهم آید.
واحد متانول پتروشیمی فن آوران دارای ظرفیت اسمی یک میلیون تن تولید محصول در سال می باشد و با توجه به نقش آن در تداوم تولیدات پایین دستی و تامین نیاز بازار های داخلی و صادراتی، استمرار فعالیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این شرکت سی و چهارمین تولید کننده متانول از منظر ظرفیت اسمی در دنیا می باشد که بخشی از تولید متانول خود را صرف تولید محصول مهم و پایین دستی اسید استیک می نماید.
پتروشیمی فن آوران تنها تامین کننده اسید استیک مورد نیاز بازار های داخلی نیز بشمار می رود و استمرار تولید واحد متانول آن، موجب فراهم نمودن زمینه عرضه مستمر اسید استیک برای مصارف داخلی و پایداری تولید در صنایع پایین دستی خواهد بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی