۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۴۸۰۰۶

به ارتفاعات شمالی تهران صعود نکنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق، در روز‌های پایانی هفته صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.
به ارتفاعات شمالی تهران صعود نکنید
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حامد یزدی‌مهر با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها گفت: به مردم توصیه می‌شود در روز‌های پایانی هفته از اتراق در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و دامداران نیز دام‌ها را در مناطق امن نگهداری کنند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن هشدار‌ها توسط مردم گفت: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا پایان مرداد تاکنون چهار هشدار زرد، شش هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از ۱۰ اعلام آماده باش و اعلام هشدار‌های فاصله گرفتن مردم از رودخانه‌ها را داشته‌ایم و همه این اقدامات برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار است.
حامد یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری تهران در مرداد نزدیک به ۳۰۰ اقدام در حوزه پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران داشته است، افزود: یکی از اقدامات مهم این اداره کل فراهم کردن مقدمات برگزاری طرح توانمندسازی ستاد‌های شهرستانی مدیریت بحران است که اطلاع رسانی در این خصوص صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی