۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۴۸۵۳۱

شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴هزار واحدی روبه‌رو شد.
شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 399میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 389میلیارد تومان در بیش از 273هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 5هزار و 155واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 393هزار و 126واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو و سایپا شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی بوعلی سینا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 743میلیون ورقه به‌ارزش 9هزار و 981میلیارد تومان در 166هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 10واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 765واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی تولید نیروی برق دماوند، تولید برق عسلویه مپنا و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، سنگ آهن گهر زمین و آهن و فولاد غدیر ایرانیان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی