۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۴۸۸۴۴

اعتصاب کارکنان شرکت توتال

سه چهارم کارکنان شرکت توتال‌ انرژی فرانسه اعتصاب سه‌روزه خود را آغاز کردند؛ اقدامی که درمورد بروز اختلال در فعالیت پمپ بنزین‌ها در فرانسه نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.
اعتصاب کارکنان شرکت توتال
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، هدف و خواسته اصلی کارکنان شرکت توتال که از دیروز (سه‌شنبه) اعتصاب خود را آغاز کردند، افزایش دستمزد اعلام شده است.
بنژامن تانژ (Benjamin Tange) نماینده اتحادیه کنفدراسیون عمومی کار (CGT)  در بخش پتروشیمی توتال، اعلام کرد: ما نمی‌خواهیم از پالایشگاه‌ها و بخش پتروشیمی‌ پیوسته به اعتصاب، هیچ محصولی خارج شود.
به این ترتیب، پالایشگاه زیستی «لا مد» (La Mède) در منطقه بوش-دو-رون (Bouches-du-Rhône)، پالایشگاه‌های نرماندی در «لو آور» (Havre Le)، دونژ  در «لوآر-آتلانتیک» (Loire-Atlantique)، کارلینگ در منطقه موزل (Moselle)، فیزن در منطقه رون (Rhône) و اودال در سن-ماریتیم ((Seine-Maritime) و همچنین انبارهای سوخت«گراند پویی» در منطقه «سن اِ مارن» (Seine-et-Marne) و فلاندر در «نور» (Nord) مکان‌های اصلی اعتصاب و ممانعت از خروج محصولات نفت و پتروشیمی هستند.
خبرگزاری فرانسه افزود: در تماس با توتال انرژی این شرکت مشارکت ۷۰ درصدی کارکنان در اعتصاب را تایید نکرد اما خبر داد که از پیش اقدامات پشتیبانی لازم را پیش بینی کرده است تا بتواند شبکه ایستگاه های خدمات و مشتریان خود را به طور عادی تامین کند.
روزنامه فرانسوی «لیبراسیون» این خبر را با عنوان نگرانی در بروز اختلال در فعالیت پمپ بنزین‌ها پوشش داد و نوشت: ۳۵ هزار تن از کارکنان توتال انرژی در حالی افزایش ۱۰ درصدی دستمزد را خواستارند که این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به دلیل افزایش قابل توجه بهای سوخت در پی جنگ اوکراین، سود قابل توجهی کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی