۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۵۰۷۵۹

شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.
شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 394میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 511میلیارد تومان در بیش از 304هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 4هزار و 199واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 409هزار و 404واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، معدنی و صنعتی گب گهر و بانک پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران خودرو و فولاد خراسان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 173میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 666میلیارد تومان در 189هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 15واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 610واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صبا تامین و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام شرکتهای گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی مارون و پخش هجرت شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی