۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۵۰۷۶۰

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۵ آذر

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران ۱۵ آذر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، از دیروز تا امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۹۵۸ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۱۰۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۴۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۹۸۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۷۹ هزار و ۳۷۳ دُز رسید.
در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی