۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۱۵۰۷۶۷

توقیف ۵ کامیون حامل گازوئیل قاچاق در بم

فرمانده انتظامی بم در شرق کرمان از توقیف پنج کامیون حامل گازوئیل قاچاق طی یک عملیات و کشف ۵۰ هزار لیتر از این نوع سوخت که به سمت شرق کشور در حرکت بود خبر داد.
توقیف ۵ کامیون حامل گازوئیل قاچاق در بم
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ یوسف سلیمانی اظهار داشت: در قالب طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق بم، با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان پس از دریافت گزارشی مبنی بر عبور چند دستگاه کامیون حامل سوخت از حوزه این شهرستان به سمت ایرانشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی با کنترل محور کرمان-بم پنج دستگاه کامیون مورد نظر را متوقف، پس از بررسی مدارک در بازرسی از آنها ۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در تانکرهای پی وی سی یا باک های اضافه تعبیه شده بود کشف و پنج متهم را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت مستمر خواهد بود و شهروندان نیز می توانند در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی