۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۱۵۲۱۲۱
مهندس یزدانی کاشانی در مراسم تجلیل از بانوان شرکت مخازن سبز:

جای افتخار است که بانوان ما هم‌پای مردان در محیط صنعتی مشغول به کارند

امیدوارم همه بانوانی که به مقام مادری رسیده‌اند در انتقال مهر مادری به فرزندانشان موفق باشند و آنهایی که هنوز مادر نشده‌اند در خصلت زن بودن و الگو قرار دادن مفاخر دینی و باستانی بتوانند در این مسیر کامیاب شوند.
جای افتخار است که بانوان ما هم‌پای مردان در محیط صنعتی مشغول به کارند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" مدیرعامل این شرکت در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا س روز زن و روز مادر برگزار شده ضمن عرض تبریک به این مناسبت و گرامیداشت مقام بانوان، عنوان کرد: امیدوارم همه بانوانی که به مقام مادری رسیده‌اند در انتقال مهر مادری به فرزندانشان موفق باشند و آنهایی که هنوز مادر نشده‌اند در خصلت زن بودن و الگو قرار دادن مفاخر دینی و باستانی بتوانند در این مسیر کامیاب شوند. 
مهندس یزدانی کاشانی با بیان اینکه جای تقدیر و افتخار است که با وجود همه محدودیت‌ها، بانوان ما در این محیط صنعتی هم‌پای مردان مشغول به فعالیت هستند و حضورشان در واحدهای مختلف چه آنانی که به صورت مستقیم با پروژه مرتبطند و چه کسانی که در امور اداری، بازرگانی، پشتیبانی و بخش‌های دیگر در حال فعالیت هستند، به سان زنجیره‌های متعدد یک حلقه‌اند که هر کدامشان در پیشرفت و موفقیت این پروژه نقش دارند.
وی با اشاره به محیط امنی که با وجود محدودیت‌های محیطی و مقرراتی که حضور خانم‌ها در منطقه عسلویه را دشوار می‌کند در سایت شرکت فراهم شده، عنوان کرد: سعی کرده‌ایم محیطی دوستانه با رعایت شئونات مذهبی و اخلاقی ایجاد کنیم که خانم‌ها و آقایان بتوانند با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌شان نقش تاثیرگذاری در شرکت مخازن سبز داشته باشند.
مهندس یزدانی کاشانی افزود: در هفته‌های آتی با تلاش همکاران محترم پروژه عظیم مخازن را به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می‌رسانیم و من از همه همکاران خانم و آقایی که با تلاش و زحمات شبانه‌روزی با وجود همه مشکلات باعث رقم خوردن این اتفاق بزرگ شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


خوب مدیرعامل پتروشیمی جم و آریاساسول هم همین حرف رو بسیار متخصصانه تر در همین روز گفتند پس چرا اونها رو تیتر نزدی اراجیف نیوز