۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۵۲۳۸۳

تداوم روند صعودی مصرف خانگی گاز

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مصرف بخش خانگی گاز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد و به ۶۶۱ میلیون متر مکعب در روز رسید که رقم بسیار بالایی است.
تداوم روند صعودی مصرف خانگی گاز
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مسلم رحمانی مدیر امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به افزایش مصرف گاز خانگی در کشور طی 24 ساعت گذشته عنوان کرد: مصرف بخش خانگی گاز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد و به 661 میلیون متر مکعب در روز رسید که رقم بسیار بالایی است.
وی افزود: در حال حاضر حدود 80 درصد از گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این موضوع به صنایع کشور آسیب می‌زند.
مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: با ورود سامانه‌های جدید بارشی به کشور، از مردم تقاضا داریم با پوشیدن لباس گرم و پیوستن به کمپین هر خانه یک اتاق گرم به خادمان خودشان در شرکت ملی گاز برای گازرسانی به تمام نقاط کشور کمک کنند.
رحمانی ادامه داد: طبیعتا عدم همراهی مردم کلان‌شهرها می‌تواند تامین گرمایش شهرستان‌های انتهای شبکه گاز در استان‌های شمال و شمال شرق را به مخاطره بیندازد و همراهی مردم نقش موثری در تامین پایدار شبکه گاز خواهد داشت.
 
منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی