۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۵۳۱۰۷

تذکر ‌قضایی برای تعیین‌تکلیف پتروشیمی اردبیل

معاون مقام عالی قضایی استان اردبیل پیشرفت فیزیکی ۳۹ درصدی بعد از گذشت بیش از ۱۶ سال از زمان واگذاری را غیر قابل قبول دانست و گفت: اقدام عاجل در تعیین تکلیف مجموعه جزو اولویت اساسی است.
تذکر ‌قضایی برای تعیین‌تکلیف پتروشیمی اردبیل
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، جلال آفاقی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه پتروشیمی اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی کارخانه پتروشیمی اردبیل جزو مطالبه‌ و خواسته اصلی مردم اردبیل به شمار می‌رود.
وی پیشرفت فیزیکی 39درصدی بعد از گذشت بیش از 16 سال از زمان واگذاری را غیر‌قابل قبول دانست‌، ضمن ابلاغ تذکر جدی دستگاه قضایی برای پاسخگویی متولیان در خصوص این پروژه عظیم، خواستار اقدام عاجل در تعیین تکلیف مجموعه شد.
‌معاون مقام عالی قضایی استان اردبیل گفت: طرح پتروشیمی اردبیل در سطح 53 هکتاربا مهلت اجرای سه ساله در سال 1385 یعنی بیش از 16 سال قبل سال آغاز شد اما از آن زمان تاکنون اقدام موثری در راه‌اندازی و تکمیل و تولید و اشتغال انجام نشده است.
آفاقی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با اهتمام جدی در راستای حل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان ورود جدی دارد و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم روند توسعه اقتصادی استان را به وضعیت مطلوب رسانده و شاهد جلب رضایت مردم باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مرتضی
سوالی که هست الان ۵ سال بخش خصوصی اینجا خریده ۱۱ سال قبل چرا نتونستن راه اندازی کنند و این کاملاً نشون دهنده فساد در بدنه استان اردبیل هست. کمی التماس تفکر