۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۵۳۵۷۸

ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه(۲۴ اسفند) و طی روز پنج شنبه (۲۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی امروز(۲۲ اسفند) در بعضی ساعات بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق ، وزش باد در بعضی نقاط وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک و پدیده مه دور از انتظار نیست.
از اواخر وقت روز چهارشنبه(۲۴ اسفند) و طی روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.
روز جمعه (۲۶ اسفند) وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) کمی ابری و به‌تدریج افزایش ابرهمراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴ اسفند) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و اوایل شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
طی ۲۴ ساعت گذشته نیزایستگاه‌های آبعلی و فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی