۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۵۳۸۵۷

احداث واحد پالایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث واحد پالایشگاهی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: راه‌اندازی پرواز‌های مشهد، چابهار و عسلویه در حال پیگیری است.
احداث واحد پالایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در  آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانه فرآوری، تصفیه و پالایش روغن‌های خوراکی استان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما برای ایجاد اشتغال پایدار، با عنایت به این‌که امسال به عنوان رشد تولید نام‌گذاری شده است، از این رو از ظرفیت حوزه‌های مختلف از جمله سازمان‌های ملی استفاده شود. سازمان بازنشستگی کشوری ظرفیت بسیار خوبی دارد که در توافقاتی که انجام شد قرار شد سرمایه گذاری جدید صورت بگیرد و در بخشی‌هایی که سرمایه گذاری انجام شده است، زنجیره آن تکمیل  شود.
وی خاطرنشان کرد: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردخانه 1000 تنی و کارخانه تولید کره کلنگ زنی شد. امروز نیز در کارخانه تولید روغن سرمایه گذاری صورت گرفت و کلنگ‌زنی شد. در دیگر حوزه‌ها نیز از جمله حوزه کشت و صنعت و دامداری 5 هزار رأسی توسط سازمان بازنشستگی توافقاتی صورت گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  احداث یک واحد پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: اگر طرح‌ها در زمان بندی مشخص شده به بهره برداری برسند، با هزینه 2500 میلیارد تومانی چند طرح، بیش از 500 اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
 وی همچنین در جلسه ویدئوکنفرانسی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: پرواز یکی از نیاز‌های جدی استان بوده است. اگر واقعا درصدد محرومیت زدایی باشیم، باید از ظرفیت هلدینگ‌ها و وزارت خانه استفاده کنیم که لازمه آن، ایجاد پل هوایی است که دستورات لازم ابلاغ شده است. درخصوص راه اندازی پرواز مشهد قول‌هایی داده شد و امید است پرواز شهرکرد، چابهار و عسلویه نیز راه اندازی شود.
حیدری وحدت، همدلی و انسجامی که پیش آمده را عامل تحولی مثبت دانست و گفت: سیاست دولت سیزدهم، توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم است که در حقیقت در استان ما سرمایه گذاری اندکی صورت گرفته که با استان‌های دیگر قابل مقایسه نیست. نرخ بیکاری نیز بالا است و این اتفاق خوب می‌تواند نرخ بیکاری را کاهش دهد. چند کلنگ زنی دیگر هم آماده انجام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی