۲۳
۱۴۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۱۵۴۳۵۷
انتصاب جدید در پتروشیمی تبریز

عملکرد ضعیف درفشی منجر به برکناری وی شد

سیاوش درفشی، مدیرعامل پتروشیمی تبریز بدلیل عملکرد ضعیف با حکم اسماعیل قنبری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان عزل شد و میراشرفی بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
عملکرد ضعیف درفشی منجر به برکناری وی شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت  انرژی"نفت ما"  ،طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه نفت و گاز پارسیان سید نورالله میراشرفی به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی تبریز منصوب شد.
گفته می شود حواشی های متعددی طی یکسال گذشته در این شرکت بوجود آمده بود که افت عملکردی پتروشیمی تبریز را بدنبال داشته است و در نهایت منجر به برکناری سیاوش درفشی پس از هفت سال شد.
سید نورالله میراشرفی از مدیران با سابقه نفتی است که پیش از این معاون اجرایی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و سرپرستی پتروشیمی شیراز را بر عهده داشت.
 میر اشرفی همچنین سابقه مدیرعامل و عضو هیات مدیره سیراف،نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی خراسان،عضو هیات مدیره پتروشیمی شیراز و رییس هیات مدیره پتروشیمی تبریز را در کارنامه دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احمد
سلام
واقعا بهترین خبر بود واقعا شورش در اومده بود . فقط پرسنل پتروشیمی تبریز میدونه من چی میگم
سلام.
با نظر شما کاملا موافقم. عدم اهمیت به پرسنل و دیدگاه رعیت داشتن به آنها از نکات منفی درفشی بود.
در ضمن عدم پرداخت به موقع پاداش های مصوب هیئت مدیره و تقسیط آنها به چند بخش از دیگر مواردی است که متاسغانه درفشی به عمل میکرد.
در کل شخصی بود که سرکوب پرسنل را سرلوحه کاری خود قرار داده بود.
بنده خدا
خودشیفته و عقده ای بود
زحمات دیگران به نام خودش ارایه میکرد.
کافی است آمارهایی که ارایه داده و اعداد ارقامش بررسی کنید
بنده خدا
دیروز در شرکت جشنی به پا شده بود.
واقعا دستتون درد نکنه این در حد مدیر عامل که هیچ کلا یک آدم روانیست که اگر در اروپا بود بستری میکردن
ناشناس
واقعا درود ب شرفش با این تصمیمی که گرفته
اصلا اوضاع حقوقیش جالب نبود
سیاوش
درو بر شرف تصمیم گیرنده
Tpc
واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم این همه سال حق ما کارکنان رو پایمال میکرد بری دیگه برنگردی
سیاوش
فراتر از خوشحالیه. امروز روحیه همه عوض شده تو شرکت. انگار به همه میلیاردتمن پول دادن
حسن روحانی
پایان درفشی یعنی پایان هفت سال دیکتاتوری و … در پتروشیمی تبریز
بنده خدا
واقعا این ….. در شان مدیرعاملی نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ابراهیم رئیسی نبود. علی لعنت الله قوم الظالمین
هفت سال جنایت آشکار
مطلع
میر اشرفی مدیر پاکدستی است
امیدوارم بتونه در مقابل مافیای هفت ساله پتروشیمی تبریز دوام بیاره
بنده خدا
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم انشالله
سیاوش
با کمک پرسنل پاکدست شرکت حتما میتونه
ایکاش دستمال افش.. رو هم با خودش ببره
افشار
واقعا بجا گفتید
همه بودجه روابط عمومی خرج رسانه های زرد و مجیز گو میکرد
سیبیل
این بنده خدا که فقط میره روسیه و ترکیه عکس یادگاری میگره
الف
روابط عمومی که ندونه با چه رسانه ای کار کنه رو باید گذاشت دم در
خیلی خلاصه ...
دستشون درد نکنه و آفرین به این جرات که دیکتاتور و بازیگری ظاهرساز را برکنار کردید گرچه دیر هنگام ولی باز به قول معروف ، جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است.
انشاا... پس از این معیار قضاوت ها عمل باشد نه ظاهر سازی و عوام فریبی به نام ارزشها و آرمان های این خاک و بوم عزیز.
از صدمه های زیان بار و البته غیر قابل جبران !!! که در زمان آن دیکتاتور به شرکت پتروشیمی تبریز وارد آمد ، ترک نیروهای واقعا متخصص و پاکدست غیر رسمی و قراردادی بودند که تنها مشخصه آنها صداقت در کار و دلسوزی به سیستم و در مقابل مواجهه با انواع تبعیض ها و اجحاف غیر قابل تحمل بود که به انواع روش های موجود ادامه کار در شرکت را به لقایش بخشیده و عازم کار در مجتمع های دیگر شدند. البته برخی به اصطلاح نامدیران میانی نیز سهم قابل توجهی در این خیانت دارند. این گونه خلاء نیروی انسانی را با فرافکنی ، دروغ و حتی توسل به واژه تحریم !!! لاپوشانی کردند.
به امید سرفرازی و موفقیت همه کارکنان شریف
بهترین خبر برکناری این آدم بود که فقط دنبال رشوه دادن به فضای مجازی بود که واسش تبلیغ کنن
واقعا سطح درفشی بیشتر از یه کارمند دون پایه نیست مدیرعاملی آدم خودش رو میخاد
درفشی یکی از نالایق ترین، بی سوادترین و فاسدترین مدیرعامل ها بود که مایه ننگ صنعت نفت بود، تبریک به همه همکارهای خوب و دلسوز و زحمت کش پتروشیمی تبریز
حامد رحیمی
مصداق این فساد هایی که میگین رو اشاره کنید لطفا
معلم ثانی
تبعیض فساد است، گماردن رییس بی سواد و بی تجربه برای چند کارمند با تجربه و با سواد فساد است، خودرایی فساد است، خود برتر بینی فساد است، تکیه زدن بر مسند مدیریت بدون داشتن علم مدیریت فساد است، تضییع حق و حقوق کارکنان فساد است، واحد جدید الاحداث پلی پروپیلن فساد عظمی است، حضور شخص مدیر عامل در تمامی نمایشگاههای خارج از کشور فساد است، رییس منابع انسانیش فساد است، کارنابلدان در راس امورش فساد است، حساب و کتابهایش بماند با بازرسین
حامد
درفشی از نظر پروژه های توسعه و آینده شرکت خیلی عالی کار کرد، اما ای کاش در کنارش به منابع انسانی هم بهای بیشتری می داد.
این همه پشت سرش از فساد و رشوه و ... صحبت نکنید، انصاف نیست. همه می دانند او فقط دنبال کار بود و بس. ایرادش این بود که به جزییات خیلی وارد می شد، چیزی که در شأن مدیرعامل نیست. مدیر عاملی که لیست استخر را کنترل کند، از کارهای عمده و کلان باز می ماند و بسیاری از این قبیل موارد...
پروژه ها برای شیتیل گرفتن بود آقای محترم. شما واقعا سابقه کار پتروشیمی دارید بعید میدونم تخصص داشته باشید
خوشحالم
یکی از بهترین خبرهای زندگیم رو شنیدم، درفشی با نحوه مدیریت شرکت، همه جا رو به گند زده بود و انگیزه رو از تمامی همکاران گرامی گرفته بود. در دوران مدیریت ایشون ارزشمندترین سرمایه شرکت رو سرکوب کرده بود، به طوری که کسایی که میتونستند رفتند و بقیه هم در حال فرار بودند.
همه کارکنان شرکت پتروشیمی تبریز بابت این خبر خوشحالن....
حمید
پرچم ظلم سر نگون است
از کارای این بشر هر چی بگیم کمه اخرش هم همین قرار داد بیمه کوثر که کار کنان پتروشیمی تبریز خوب میدونن چه اتفاقی افتاد و منظورم چیه انشالله دستگاههای قضایی پیگیری کنن
مهدی
عزل درفشی بهترین عیدی برای پرسنل پتروشیمی تبریز بود و دیکتاتوریش پایان یافت. در آینده نه چندان دور شاهد تغییر مدیران نا لایق و ضعیف ایشان خواهیم بود.
رضا
این عملکردهای ضعیف مدیرعامل قبل و نارضایتی کارگران نهفته و ریشه در کودکی آنها دارد
بعد مدت ها یه خبر خوب شنیدیم
ظلم در حق کارگر روی زمین نمی مونه
تو مدیریت فاخره ایشون مهندس تعمیراتی که دستگاه میلیاردی تعمیر می کرد و از بهترین دانشگاه های کشور مدرک گرفته حقوقش با آبدارچی فرق نداشت
عاقبت تک روی همینه .
الله بنده سی
شخصی بود که جنون قدرت، چشمش رو روی حقوق اولیه و بدیهی پرسنل بسته بود و اندک موارد موجود برای پرسنل رو که برای بدست آوردنشون سالها زحمت کشیده شده بود رو هم حذف می کرد مثل سخت و زیان آور، به امید روزهای خوب
بهترین خبر زندگی همکاران پتروشیمی تبریز
بنده خدا
بسم الله قاصم الجبارین مبیر الظالمین
وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
جناب آقای دکتر امینی رئیس محترم هیئت مدیره انجمن صنفی کارکنان قرارداد مدت موقت و جناب آقای دکتر قنبری و کلیه مقامات استانی،با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، عیدالله اکبر
بی شک اقدام انقلابی و عیدی شما بزرگواران در عزل این مدیر خودشیفته، بی لیاقت و ضد ….و ضد ……. و قانون گریز که موجبات رنجش و ناراحتی خاطر شریف تمامی همکاران زحمت کش شرکت پتروشیمی تبریز شده بود، روح تازه ای در کالبد همکاران شرکت دمیده و انگیزه مضاعفی به آنها در راستای افزایش تولید و مهار تورم داده است تا گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان کمر همت بسته و برای تحقق شعار سال حضرت آقا تلاش و کوششی دو چندان نمایند.
از خداوند منان توفیقات دوچندان برای جناب آقای دکتر سید نورالله میراشرفی مسالت داشته و دست بیعت به ایشان داده و از محضر سید جلیل القدر تقاضا داریم در اسرع وقت باند بی عرضه و بی لیاقت مدیرعامل قبلی را هم در شرکت منحل و در مقابل حیف و میل های منابع شرکت پاسخگو نمایند. امید است خاطرات امیرکبیر اصلاحات پتروشیمی تبریز جناب آقای مهندس سید جواد سلیمانی مجدداً در هیبت آقای دکتر سید نورالله میراشرفی هویدا گردد.
درود بر اندیشه سبزتان و درود بر پای استوارتان در حق طلبی و مبارزه با فساد
سیاوش
تاسف باره هفت سال در منصب بمونه و زندگی ده ها هزار نفر رو به نابودی برسونه. آه این همه کارمند و کارگر گریبانگیر خودت و خانوادت باشه.
ناشناس
آدم کثیفی بود . نیروهای صادق پتروشیمی را سرکوب میکرد.
درفشی و هم دستانش سمبل بی کفایتی مدیریتی با رویکرد برده داری و تبعیض نژادی بوده و امید میرود که چنین نامدیرانی که ادعای خداوندی دارند در هیچ یک از سازمانها آنچنان قدرتی نداشته باشند که ضررهای جبران ناپذیری بر روح و روان و معیشت کارکنان وارد آورند.
آفرین بر تصمیم دکتر قنبری
آمدنش را همسرم زمانی که در سواحل شمال قدم می‌زدیم به من داد. غروب یک روز گرم تابستانی بود. ناگهان همه غم های عالم به جانم ریخت. نمی دانم چرا..... ولی چرا می دانم. قبلاً رییس مستقیم ما بود. تا جایی که در توانش بود مرا کوبیده بود و حالا.....
خدایا من این فرد را می شناسم اگر بخواهد تا کسی را نابود نکند دست بردار نیست....
همسرم در برابر ابراز ناخرسندی و ناراحتی من لب به اعتراض گشود: به تو چه ؟ مگر مدیر عامل آنقدر بیکار است که با کارمند کار داشته باشد.... ولی او کار داشت...
باید طبق دستور او به واحد دیگری در جهت بزرگنمایی موفقیت های سرشار او راهی می شدم....
اما من اهل این کارها نبودم.... مخالفت و مقاومت کردم....
الان هم هفت سال است چوب همان مخالفت را می خورم.... اما خدا هست...... بدجوری هم هست....
دیروز همون که اومدنش رو خبر داده بود دوباره از موبایلش رفتنش رو به من خبر داد....
من اما از رفتنش نه غمگین شدم نه خوشحال.....
او روح مرا بزرگتر کرد با رنج های بیشمارش....
من حالا اینجا هستم و او.....
به شدت منتظر دیدارش در محضر عدل الهی هستم.... در این هفت سال هیچگاه از ته دل نخندیدم.... در شادترین لحظات این سالها همواره پرده نامریی از غم بر وجودم بود....
چرا که علی رغم تمام تلاشهای بسیار پربارم کمترین بهره ای نصیبم نگردید....
اما باز می گویم .... خدا هست ..... بدجوری هم هست.....
کارمند پتروشیمی تبریز
آمدن مدیر عامل جدید باتوجه به سوابق ایشان و توانمندی در امور مدیریت و بخصوص مالی و حسابداری و تولید بی وقفه خیلی خوب خواهد بود.
تغییر و از بین بردن مافیای مدیریتی این شرکت و خانه تکانی اساسی و شفاف سازی و مقید کردن امور اداری به جوابگویی ، در جهت اهداف هلدینگ بسیار عالی تر خواهد بود.
کارمند پتروشیمی تبریز
باسلام
همکار گرامی بنده هم با نظر شما کاملا موافقم ، امید است در کنار نگین سازی این مجتمع زحمت بی دریغ همکاران هم نادیده نشود چون در اصل سازنده این نگین برتر همین کارمندان و کارگران این مجتمع میباشند انسان به امید زنده هست ما تلاش میکنیم و امیدوار به مدیریت و درایت و کارآمدی جناب آقای مهندس میراشرفی هستیم ، با آرزوی موفقیت
عباس
سلام
درفشی مدیرعامل توسعه گری بود، شرکت رو سودده کرد. برای پرسنل از لحاظ مالی اصلا جالب نبود، ولی برای سهامدارها ایده آل بود.
کجاش برای سهام دار ها جالب بود این تورم بود که باعث سود آوری شد .چند واحد رو راه‌اندازی کرد کدومش با بیش از 50درصد کار می‌کنه هر روز هم خرابی داره یه واحد تازه تاسیس.
از اول لایق چنین جایگاهی نبود
سیاوش درفشی
خدارو شکر.....
با یک جمله کل وضعیت پتروشیمی را میگویم:
همه از رفتن درفشی خوشحال هستند.
تبریک به خودم. تبریک به تو. تبریک به همه.
طرفدار حق طلبی
زمستان رفت و روسیاهی به ذغال ماند
هر آمدنی را رفتنی در پیش است
در پیشگاه باری تعالی روسیاه و شرمنده خانواده اش باشد انشاالله
دوران حکومت شاهنشاه سیاوش به پایان رسید
بنده خدا
آهوان گم شدند در شب دشت
آه از آن رفتگان بی برگشت
جاهلیت حکومت درفشیان به پایان کار خود رسید و در آینده شاهد عزل مدیران بی کفایت و نالایق از سوی مدیریت جدید خواهیم بود که زنجیر وار باتوجه به رانت و مافیاگرایی شخص مدیرعامل اسبق در ۷سال اخیر به جایگاه مدیریتی رسیده بودند
نصیر
خبر برکناری مدیرعامل معزول بهترین هدیه برای پرسنل می باشد چرا که ایشان در طول سالهای اخیر چه ظلم هایی که در حق کارکنان نکرد خدا از تقصیرات اش نگذرد و در قیامت روسیاه گردد.
رحمت الله اسبقی
پایان حاکمیت استبدادی دوره درفشیان مصادف با حلول عید فطر بهترین خبر تاریخ صنعت پتروشیمی تبریز می باشد بدون تردید ظلم ها و تبعیض های ایشان در اذهان پرسنل تا ابد فراموش نخواهد گردید.
گمنام
هر چیزی که بود تمام شد
بد گویی کار جالبی نیست انشالاه بهتر خواهد شد
کارمند پتروشیمی تبریز
باسلام
این خبر یعنی بهترین خبر در طول دوران زندگیم بود ناگهان عصر ۱۴۰۲/۱/۲۹ مثل بمب ترکید ظالم به پایان ظلمش رسید، اگر در….. را با ۸ مدیرعاملان قبلی این شرکت را مقایسه کنیم ایشون یکی از بی کفایت ترین، فاسد ترین ،نالایق ترین، ظالم ترین مدیری بود که منصوب شدن ولی برخلاف مدیران قبلی ایشون کاملا بجا و شایسته از کارشون برکنار شدن متشکر و قدردان جناب آقای دکتر قنبری هستیم که بهترین تصمیم رو اتخاذ کردن ، امید هست در کنار نگین سازی پتروشیمی تبریز زحمت پرسنل مجتمع هم نادیده گرفته نشود چون سازنده این نگین همین کارمندان و کارگران زحمت کش این شرکت هستن،،، به امید روزهای خوب برای همکاران ارجمند
هموطن
(سال۱۴۰۲ ؛ سال مهار درفشی و رشد پرسنل)
همکار
به حول قوه اللهی بله قربان گویان درفشی یک به یک مسئولیت ها را تحویل خواهند داد، مدیران حیله گر در ارجحیت قرار دارند که استغفرالله ادعای خدایی داشتند.
ساناز
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
نظام ارباب رعیتی فروپاشید
از جمله اقدامات دوره حاکمیت یکسری از مدیران منصوب د….. شاه:

خودخواه
عقده ای
رانت طلب
جاه طلب
جناب آقای دکتر قنبری
درود به شرف و پاکی و مردانگی جنابعالی که یکی از نالایق ترین و ناپاک ترین و فاسدترین مدیران را با آگاهی کامل حذف کردید. شما آنچنان کار بزرگی را انجام دادید که قابل وصف نیست. مدیری را حذف کردید که پرسنل را سرکوب کرد. اموال شرکت و بودجه شرکت را به غارت برد. دزدی های آشکار و سرکوب پرسنل پاک از ویژگی های بارز ایشان بود. تمام این کارها را با کمک باند تبهکارش به خصوص مدیر روابط عمومی انجام میداد. تمام پروژه ها و طرح های قبلی همکاران را با کمک رئیس مجتمع و مدیر روابط عمومی به اسم خودش ثبت کرد. شرط حمایت ایشان داشتن مشکل مالی و اخلاقی بود. تبریک به همه همکاران خوب و دلسوز پتروشیمی تبریز
هدایت
شعار سال ۱۴۰۲
سال مهار در….. و رشد پرسنل
سال رهایی از چنگ مدیران مستکبر و عاجز
سال پایان تبعیض های ظالمانه
سال مبارزه با مدیران بازمانده از جنگ در….. در طی سالهای حکومت استبدادی مرداد۹۶ الی اردیبهشت۱۴۰۲
در….. نمونه یک جلاد تمام عیار بود. آقای دکتر قنبری نشون داد دکتری ایشان فقط در علم نبوده ایشان در شرافت و مردانگی هم دکتری گرفتند. آقای دکتر قنبری درود به شرفت
مدیرعاملی که تنها شرط پیشرفت برای پرسنل مخصوصا خانم ها را منوط به خیانت به سرمایه شرکت، خانواده شأن و وجودشان کرده بود و در صورت عدم پاسخ مثبت توسط سیستم اداری سرکوب می شدند مستحق پیگیری قضایی بود. آفرین به جناب آقای دکتر قنبری باشرف
از کارکنان مظلوم قراردادی
مثلث منحوس درفشی ا…. ع….. یک ضلعش شکست. به امید شکست اضلاع دیگر آن
همکار
سلام بهتره زود قضاوت نکنید.خیلی هاتون از کنار آقای درفشی نون می خوردید.جلوش دولا راست میشدید چشم چشم می گفتید حالا که از کارش برکنار شده.....میکنید
کارمند
د........ بری برنگردی. ولی برات خیلی سخته حرمسراتو ببندی چون با پول شرکت دیگه نمیتونی براشون هزینه کنی
حسن
فکری هم بحال این ز.... بکنید، این صندلی برازنده تو نیست بیا پایین
کارگر تعمیرات
حلالت نمی کنم تمام کارگران وخانواده هایشان حلالت نمی‌کنند ماکارگران پتروشیمی تبریز نصف حقوق کارگران پالایشگاه رامی گیریم درحالیکه تادو سال قبل حقوقمان برابر بود وازامدن مدیرعامل جدید خوشحال هستیم وانتظار توجه راداریم درفشی خیرندادی خداهم عوضش رابه توبدهد
کارگر
با سلام
رفتن درفشی و آمدن مدیر عامل جدید جناب آقای سید نورالله میراشرفی را به تمام همکاران گرامی تبریک عرض می نمایم
ما حقوقی برابر با حقوق کارگران پالایشگاه تبریز را خواستاریم خدا خیر دهد به کسی که به کارگر خیر رساند
سیاوش درفشی
باسلام
از محضر یکایک همکاران و پرسنل ارجمند شرکت پتروشیمی تبریز طلب پوزش و حلالیت دارم . امیدوارم مسیر توسعه نگین صنایع پتروشیمی ایران در دوره مدیریت جدید با پیشرفت بیشتری ادامه و استمرار یابد.
الله تاپشیردیم سیزی
یکی از کارگران پتروشیمی تبریز
من به نوبت خودم حلال نخواهم کرد. شما و تیم مدیریت تحت امرتان باعث شدید من هفت سال نتوانم به خانواده خود آنچنان که شایسته بود رسیدگی نمایم.
امیدوارم هیچ وقت در زندگی خیر نبینید.
اینجانب
دقیقا در مورد کدام یک از ظلمهایی که در حق کارکنان انجام دادین پوزش میخواین و درخواست حلالیت دارید؟
خداوند منان خواست اینجوری بری و همه همکاران در دلشان جنش گرفتند مگر کسانی که الان دارن بساط خود را جمع می کنند
انشالله برای شرکت و همکاران خیر خواهد بود
اصغر
اقای درفشی زمان شاهدی پرمدعاست.تو نه ادم فنی هستی ونه میدانی علم ودانش چیست.وبدیهی است هیچگاه نخواهی فهمید.ادمهای حقیر دنبال باند وگروهند.تو اذریها را هم با این دید کوته بینانه بی ابرو کردی.حقارت بیشتر ارزانی تو باد ویاحق
علیزاده اوصالو
باسلام

از زحمات تک تک همکاران محترم و پرسنل خدوم مجتمع صمیمانه تشکر می نمایم.

امید آن دارم که تیم مدیریتی فعلی را عفو و حلال نمایید.

انشااله قطار پیشرفت توسعه در این واحد تولیدی همچون گذشته به سمت تعالی پیش رود.
بنده
مگر قبلا در جهت تعالی پیش میرفت؟!
مطمئنا قطار پیشرفت شرکت پتروشیمی تبریز البته بدون شما تیم مدیریتی به سمت تعالی پیش خواهد رفت.
شما صرفا به فکر اندوختن مال برای خود و اطرفیانتان بودید که همگی خائن به حقوق کارگر لقب گرفته اید.
امیدواریم هیچ وقت در زندگی خیر نبینید.
مهدی
بی صبرانه منتظر عزل مدیر بی کفایت منابع انسانی هستیم، تو را هم با کاروان درفشی راهی خواهیم کرد. بدترین روزها را برایت آرزومندیم.

ومکروا و مکر الله، الله خیر الماکرین
قاسم
با سلام به همه همکاران
امیدوارم عملکرد ایشان بطور کامل توسط مراجع زیصلاح بررسی بشه. حضور افراد بازنشسته و تشکیل شرکت برای حمل ونقل ورانت های موجود در این حوزه و بقیه موارد مالی حتما بررسی بشه و قبل از اینکه از کشور خارج بشه به همه موارد جواب بده.
علی
ایکاش مدیر عامل جدید، دستی هم به سر و روی منابع انسانی و امور مالی بکشد.چون پرسنل خدوم این مجموعه بزرگ هرچه میکشند از این دو واحد بویژه آقای دکتر ..... و زیرمجموعه ایشان است
مسعود
مایه مسرت و خوشحالیست که سردسته اصلی تیم سرکوب از اسب قدرت پایین افتاد و درس عبرتی شد تا مدیرعامل معزول بداند که آخرتی هم در پیش است و دنیا همیشه وفق مرادت نخواهد بود که هرطور دوست دارد حق کارگر و کارمند را ضایع کند. به هر حال قسمت الهی فرصت ادامه این بی مهری ها را نداد و به طور کلی از صحنه حذف شد و باعنوان عزل برکنار شد نه ترفیع ...
عادل
با تبریک به پرسنل پتروشیمی تبریز امیدوارم این پرنده بخت و اقبال روی شونه دماوند انرژی عسلويه هم بشینه و پرسنل این شرکت هم خوشحال بشن
شهرزاد
درفشی قصّه ی ما به سر رسید.
علی
واقعا برای نفت ما متاسفم که نه میر اشرفی را می شناسد نه درفشی را وو نه میداند پتروشیمی تبریز در چه وضعیتی قرار دارد والعاقبه للمتقین
مشاور رایگان
به نظر باید اولین فرصت یک خانه تکانی اساسی در پتروشیمی تبریز اتفاق بیوفته
روابط عمومی و مالی و بقیه مدیریتها
باقر
سلام
مدیر شرکتی بود که برای حفظ صندلی ریاست دست نیاز به همه دراز کرده بود الا کارمندان این شرکت که به سبب همین افراد بود که لوح های رنگارنگ افتتاح واحد ها را به رخ همه می‌کشید ولی دریغ از ذره ای قدردانی و خیر خواهی....
بنده خدا
امیدوارم به مدرک قلابی کارشناسی ارشد ایشان و همچنیین به کارت های بانکی هدیه شده به استانداری و دفتر امام جمعه و.... و نفرات سفارشی از طرف آنها جهت استخدام نیز رسیدگی شود .
علی
آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان دارم ، به نظر من ایشان مدیر خوبی بودند و مطمینا اگر اینطور نبود 7 سال در این پست نگه نمی داشتند، هرچند به نظر خود من اشکالاتی در مدیریت ایشان دیده می شد ولی کارنامه قابل قبولی در اجرای پروژه ها و سود دهی مجتمع داشت، به هرحال ایشان اکثر سود شرکت را صرف پروژه های شرکت می کرد و سود قابل تقسیم بین سهامداران کاهش پیدا میکرد لذا انتظار برکناری ایشان بود. با ارزوی توفیق برای مدیر عامل جدید و روزهای خوش برای همکاران.
نظر
جهت استحضار، هزینه پروژه ها از طریق گرفتن وام های سرسام آور از بانکها تامین شده است.
شما یه ذره غیرت داشتید این حرف رو نمیزدید. اگر اینقدر بهش اطمینان دارید خانمتون رو بفرستید شرکت خصوصی زیاد داره تا براش کار کنه تا بهتر بشناسید و خانمتون بگه چه شرایطی براش پیشنهاد میده
همایون
با سلام
ای کاش در کناره اقای د……. نفرات کثیف تعاونی که اقای چ….و دوره برش را هم بر کنار کنن که دست در دست اقای د….. بودن و مثلا اقایان اف… و ع….را نیز بر کنار کنن که ضد کارگر تشریف دارن
ار مدیر عامل جدید خواهش هستیم کلیه کارکنان منابع انسانی را اخراج و نفراتی باوجدان را جایگزین این مافیای رذل و حیله گر و دروغگو کنند.
لطفا همه عوامل فاسد ایشون را برکنار کنه
نوید آزادی
نمیدانیم آخر و عاقبت مان در این شرکت پتروشیمی تبریز چیست، خدا بخیرمان کند
پایان دیکتاتورها سرانجام خواری ست، به امید نابودی تمامی دیکتاتورها🤲🏻
ایشان در طول دوره مدیریت خود جز ظلم به کارکنان و ایثارگران عزیز کاری انجام نداد
حتی سال گذشته در ورزش :
دختر خود را برای مسابقات ریز ۱۸ سال همدان فرستاد و بعد از آن همه مسابقات را کنسل کرد حتی جانبازان عزیز را هم برای رفتن به مسابقات محروم کرد
ایشان فقط به فکر خودش بود و بس
قشر زحمتکش
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
هفت سال آزگار در نقش آمنهوتپ (کاهن معبد آمون) قرار داشت که در طی این سالها شرافت ، انسانیت عدالت، انصاف، اخلاق و ظرفیت خود را زیرپا گذاشته بود و چشم و گوش خود را به روی کارگران و پرسنل شرکت در جهت دیدن و شنیدن مشکلات معیشتی بسته بود.
گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است می چیند آن مدیری را که به TPC نمونه است
واحد تعمیرات
یادمان نرفته که پارسال بخاطر عدم تهیه بلیط هواپیما مدیرعامل خبیث دونفر از همکاران واحدتعمیرات را به نمایشگاه تهران فرستاد و متاسفانه جوان ناکام غلامرضا شکری نخبه و افتخار شرکت در مسیر بازگشت محدوده کرج جان به جان تسلیم و همکارمان بهزاد استادی در کما بستری شد و همه این اتفاقات از تصمیم غلط و دستور بزدلانه شخص درفشی می باشد
دعا و ناله بازماندگان همکار متوفی گریبان گیر خودت و خانواده ات باشد انشاالله
پرسنل مظلوم
🔴📢📢قابل توجه مدیرعامل معزول و اعضای تیم سرکوب 🔴
گر به دولت برسید ؛ مست نگردید ؛ مردید 
گر به ذلت برسید ؛ پست نگردید ؛ مردید 
اهل عالم همه بازیچه دست هوس اند 
گر بازیچه این دست نگردید ، مردید
حیدربابا
حیدر بابا دنیا یالان دنیادی!
سیاوش دن چنگیز دن قالان دنیادی…
اوغول دوغان درده سالان دنیادی
هرکیمسیه هر نه وئریب آلیبدی…
سیاوش دان بیر قوری اود قالیبدی!
حیدر بابا یولوم سنن کج اولدی…
عمروم کچدی گلممه دیم گج اولدی…
هئچ بیلمه دیم سیاوش لرین نج اولدی!
بیلمزدیم دنگه لروار دونوم وار…
ایتگین لیک وار آیرلیق وار ئولوم وار…
بیر بیر منی چولده قویوب چوندولر…
سیاوش لریم چنگیز لریم سوندولر!
یامان یئرده گون دوندی آخشام اولدی…
دنیا منه خرابه شام اولدی!
درزمان ریاست جناب آقای سلیمانی نامه ای برای اشتغال همسرم نوشتم وایشان باهمان نامه دست ردبه سینه ام نزدن وبرای تحقیق وبررسی آمدن، خودم هم باورم نمیشد چنین آدمی دراین روزگار باشدکه امیدکسی راناامیدنکند اما چون درپایان ریاست ایشان این نامه رافرستاده بودم وآقای درفشی جایگزین شدن همسرم نتوانستن درآنجا مشغول باشن قریب به سه نامه دیگر به آقای درفشی نوشتم وشرح حال کردم امادریغ ازیک پاسخ، فقط این رومیگم انشالله همه جای زندگیش ناامیدی درانتظار باشه که هیچ کس روبه غیرخودشون نمیبینن، کاش امثال این سلیمانی ها اینقدر زیادبودن که آبی میشدن روی این دلهای گرگرفتمون ازظلم وستم
مطلع
این کاروانِ درفشی عزمِ آبِ خنک دارد، به زودی اصل ماجرای برکناری مدیرعامل معزول برملا خواهد شد .
اتوبوس تخریب شاهنشاه سیاوش هدفی جز نابودی پرسنل نداشت
انشاالله به زودی شاهد عزل سایر اعضای کاروان درفشی باشیم .
خدمات فنی
سیاوش خان درفشی برای همیشه به تاریخ صنعت پتروشیمی تبریز پیوست
در روزهای اخیر ساخت مجسمه درفشی بعنوان نماد ظلم و تکبر در برابر خواسته های به حق پرسنل جهت ارزیابی و برآورد هزینه در دستور کار واحد خدمات فنی و مهندسی قرار گرفت
جعفر
پتروشیمی تبریز را خدا آزاد کرد
در بهار آزادی جای درفشی خالی
الی
دیو سیاوش چو بیرون رود
میر اشرفی برآید
لویی شانزدهم
سیاوش عقده های خود از زمان ریاست HSE را بر سر کارکنان خالی می کرد. نامدیری که ناشایستانه بر مسند مدیریت تکیه زده بود و ناجوانمردانه می تازاند. نامدیری که ثروت و قدرت چشمش را کور و قلبش را سنگ کرده بود و بویی از مروت نبرده بود.
خون جگرمان کرد در شش سال نامدیریتش.
سلام
فقط امیدوارم با بازنشستگی زود از موعد درفشی موافقت نگردد و ایشان را مجبور با ادامه حضور (البته بدون انجام وظیفه مشخص) در شرکت پتروشیمی تبریز نمایند. چون ما کارگران با ایشان کار داریم و باید از خجالتش بیر ون بیائیم. باید بفهمد که ظلم به کارگر بدون پاسخ نخواهد ماند.
ما منتظر حضور درفشی در پتروشیمی تبریز (بدون پست سازمانی) هستمی.
دقیقا با شما هم نظرم.
اصغر
از پرسنل پتروشیمی تبریز تعجب میکنم چگونه تن به مدیریت فردی حقیر وپست وبیسواد دادند ودم بر نیاوردند.
به نظر شما در مقابل تهدید و ارعاب درفشی مبنی بر اخراج، پرسنل می توانست کاری کند؟
خیام
سیاوش که گور میگرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور سیاوش گرفت
حامد
هزار بار دلم سوخت در غمی مبهم
دلیل سوختنش هر هزار بار سیاوش بود!
واحد تعمیرات
درفشی ذاتاً تحقیرگر پرسنل بود تا تقدیرگر
روزی که از حاج رسول مقابلی با اهدا لوحی تقدیر شد شخصاً حضور نیافته بود چرا که جایگاه خودش را در حد وزیر نفت می دانست تا مدیرعامل
اصلاً باید مدیر مجموعه طوری رفتار کند که کارگر و کارمند احساس تبعیض نکند اما متاسفانه ایشان همیشه از بالا به پایین نگاه می کرد تا نهایتاً دست روزگار جواب این همه بی مهری و بی تفاوتی هایش را داد و خانه نشین شد
سلیم
سیاوش، از پتروشیمی تبریز فقط زمین سوخته ای هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر شرایط کارخانه تحویل مدیریت جدید داد. امیدوارم همدستانش هم به همان روزی بیافتند که وی افتاد.
کارمند
واقعا که تصمیم بجایی بود با انکه خیلی باید زودتر از این ها این کار میشد مدیر عاملی که در جلسه بیاد و کت خود را درآورده و به کناری پرت کند انگار سالن آمفی تائتر پتروشیمی را با چاله میدان عوضی گرفته باشد و در عوض هو کشیدن حاضرین به این کار او بهترین عکس العملی بود که کارکنان نشان دادن انشالله که حقوق ضایعه شده کارکنان چه شرکتی چه غیر شرکتی با آمدن مدیریت جدید به نحوی جبران شود
احتشام
مدیر منابع انسانی درفشی مخلوع، بدجوری داره کارشکنی میکنه
بهرام
سیاوش با عملکرد ضعیف و دیدگاههای خودبرتر بینی اش ثابت کرد که هیچ سواد و درکی از مدیریت مدرن و مدیریت علمی ندارد. شخصیت فاجعه بارش را هم برای همه ثابت کرد.
لعن و نفرین اکثر کارکنان و خانواده هایشان را، هم برای خود و هم برای هم قطارانش یدک میکشد.
آخر و عاقبت چنین کسانی را باید دید و عبرت گرفت.
کتاب نامدیریتیهای درفشی باید چاپ شود و در دانشگاهها تدریس شود.
شاهمراد
سیاوش آدمی علم گریز بود.
فوق لیسانس غیر معتبرش رو هم با همدستی امور اداری خودش با تقلب در سیستم نفت جا زد.
در جلسات یکی از تکیه کلامهاش این بود که زیاد دنبال استانداردها نباشید زیرا هزینه های اضافی رو دست شرکت می گذارد! اعجوبه ای از علم گریزی بود که در اکثر تصمیماتش تجلی میکرد.
خدا حق خودش را بهتر میداند که چه کند، ولی بندگانی مثل کارکنان سابقش عمرا حلالش کنیم.
مدیریت محترم باید هرچه سریعتر و قبل اینکه عوامل درفشی تفرقه افکنی کنند تدبیری بیاندیشند ، و گرنه به ضرر کل کارکنان تمام خواهد شد. باید ریشه فتنه را که مدیریت منابع انسانی و کارکنان منابع انسانی میباشند را خشک کند وجود این عوامل در کنار سایر عوامل مدیریت قبلی می تواند آسیبهای جبران ناپذیری به شرکت و کارکنان وارد نمایند ، پس باید هوشیارانه در مقابل اینها عمل کرد . باید کلیه عمل درفشی اخراج گردند.
علی
.........، در شش سال گذشته، معیشت، زندگی، شخصیت کاری و حرفه ایمان را گروگان گرفته بود. خدایش نیامرزد
عادل
سیاوش چرا با ما چنان کردی که با خودت چنین شود؟!
کاظم
سیاوش، طاغوت پتروشیمی تبریز بود
مجتبی
سیاوش خان یک واحد آپارتمان از آپارتمان های در حال ساخت در خاوران را از تعاونی مسکن خواسته بود که به دلیل عدم تمکین تعاونی مسکن ، دفتر تعاونی را از تعاونی مسکن پس گرفت . مرحبا به عزت نفست سیاوش !!!!!
جمشید
درفشی نه تنها شام و ناهار خانواده خود ، بلکه شام و ناهار همسایه ها را نیز مجانا از مجتمع رفاهی تامین می کرد .
فردی عقده ای، کینه ای، انتقام جو، ظاهرفریب، متظاهر، کم سواد، شیفته ی قدرت و حرکت‌های نمایشی، غیرمعتقد به ارزشهای دینی، بی بهره از فضایل اخلاقی و حائز دهها رذیلت مشابه، قاعدتاً نباید هیچ جایگاهی در مدیریت های کلان صنعتی و غیرصنعتی کشور داشته باشد، اما افسوس که خانه از پای بست ویران است و مملکت گرفتار کوتوله‌های چاپلوس و غیرمتعهد شده و بدبختی های مبتلابه مردم دست‌پخت همین طیف است.
اما خوشحالیم که شرکت پتروشیمی تبریز از لوث وجود یکی از نامدیران فوق الاشاره پاک شد.
سیاوش در زمان خود از منابع انسانی به عنوان ابزاری برای فشار به کارکنان بهره می برد ، حالا بهترین فرصت است که نمایندگان کلیه کارکنان از مدیر عامل محترم درخواست کنند به خاطر عدم صلاحیت و توانایی کارکنان و مدیران و روسای منابع انسانی در حل مشکلات کارکنان آنها را اخراج و نفراتی را از منابع انسانی شرکت پالایشگاه تبریز با توجه به سوابق درخشانشان به عنوان مامور به خدمت بگیرند و جایگزین منابع انسانی بی کفایت پتروشیمی تبریز کنند. هر ضربه ای که کارکنان پتروشیمی تبریز خوردند از طرف مدیریت و روسا و کارکنان این واحد بی کفایت و بی در و پیکر می باشد.
کمپین عزل مدیران فعلی
روسای واحدها و مدیران منصوب درفشی هرچه سریع تر برکنار شوند به صلاح همه پرسنل اعم از کارکنان و کارگران هست چرا که اکثر مدیران رسمی روز به روز صندلی خود را محکم تر کرده و مغرور تر می شوند و سودای جدایی از موقعیت خود را در سر ندارند
بیایید با کمپین عزل مدیران درفشی به روزهای بغرنج شرکت پایان دهیم.
بد ترین روزها را برایتان آرزومندیم
دنیای فانی
کیملره قالدی دونیا دولوب بوشالدی دونیا اولمادی سّرین آچان سِحّری قالدی دونیا
ساکت
سیاوش پول پاشی های بزرگی فقط برای بخشی از کارمندان شرکت که البته خودش هم در میان آنها بود انجام داد و حقوق سایرین را پایمال کرد. شش سال زندگی را برایمان سیاه کرد. به خدا می سپاریمش
جاهد
قراردادهایش با برادران دلال چینی، بلای جان پتروشیمی تبریز و باعث ارتقای سطح زندگی خودش و اطرافیانش شد.
میگن ازبابت قرارداد pp یک واحد آپارتمان در کانادا یا آلمان براش خریده اند .
جوادی
درفشی مدیرعامل ملعون برکنار نشده بلکه از راه دور هدایت لوکوموتیو پتروشیمی را همچنان در دست دارد چراکه همه سرپرستان و روسای واحدها و مدیران خودش تاکنون عزل نشده و آبرو و حیثیت کل پتروشیمی را زیرسوال برده اند و نشانه ضعف عملکرد می باشد
سیاوش خان لعنت خدا و آه و ناله خانواده های کارکنان بدرقه خود و خانواده ات باشد و عذاب دردناک الهی توشه راه آخرتت باشد
علیزاده اصالو- عراقی
دکتر میراشرفی پاداش عملکرد سال 1401 را یک هفته بعد از برگزاری مجمع عمومی پرداخت کرد .که درفشی در طول 6 سال جمعا این مقدار را پرداخت نکرده بود . امروز کلی نفرین و ...... نثار درفشی و اجدادش نمودند .
خسرو
خبر عزل او….از مدیریت منابع انسانی مایه مسرت کلیه پرسنل گردید .
او….طاغوت پتروشیمی تبریز و مایه ننگ صنعت نفت ایران می باشد
تبریک به تو، تبریک به خودم و تبریک به همه
آخرین خبر در مورد درفشی منفور:
http://www.k-pdc.net/web/guest/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1/-/blogs/--9-10?_com_liferay_blogs_web_portlet_BlogsPortlet_redirect=%2F
از مدیر عاملی شرکت پتروشیمی تبریز رفته سرپرست یک شرکت کوچک که جز پتروشیمی جم میباشد، شده است. لیاقتش همان شرکت کوچک هم نیست.
تبعید کلمه بهتری برای توضیح وضع موجود این دون مایه می باشد.
یاد تبعید رضاشاه به جزیره موریس افتادم. بهترین مجازات برای آدم عقده ای همین هست که نه میتونه نه بگه و نه میتونه مثل آدم اونجا زندگی کنه.
چنگیز
درفشی و اوصالو منفورترین مدیران تاریخ پتروشیمی بودند که برای همیشه در اذهان قشر کارگر و کارمند باقی خواهند ماند. به خدا می سپاریمتان...
علیرضا
شنیده ها حاکیست حکم سرپرستی درفشی به علت قانون منع بکارگیری بازنشستگان ملغی شده است. نوچه های درفشی نتوانستن تاریخ درخواست بازنشستگی را به بعد از تاریخ حکم سرپرستی تغییر دهند تا از بازنشستگی زودتر از موعد منصرف شود.
کارکنان محترم شرکت توسعه پلیمر کنگان بازگشت رانتی درفشی .... را به آن مجموعه تسلیت عرض می نماییم. ما را در غمتان شریک بدانید.
از کارکنان پتروشیمی تبریز
امیدوار
درفشی اینبار پلیمر کنگان را زمین خواهد زد. رانت بازی ها شروع شده ...
ایمان
سیاوش مطمینا در پلیمر کنگان نیز کلمه ای به نام شعور را با چالش جدی مواجه خواهد کرد. تسلیت مجدد به صنعت کشور
الیاس
سیاوش و دار و دسته اش جمع بشو نیستند اکثر مدیران منصوب ............ هنوز مثل سیریش به میز خود چسبیده اند و این یعنی شکنجه پرسنل
نیروی انسانی از منابع انسانی روز خوش ندیده و نخواهد دید ای کاش ح...... گردن همه افراد منابع انسانی را بشکند
اکبر
سلام ، چرا به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی کنید ؟ چرا سو استفاده از مدرک فاقد اعتبار د...... و مدرک دکترای غیر فنی ا...... را افشا نمی کنید ؟ انشالله که تطمیع نشده باشین ! موفق و موید باشین .
ستار
........... ملعون؛ منفور ترین مدیرعامل تاریخ پتروشیمی تبریز بود که در طی سال‌های خدمت خود شان و منزلت پرسنل مظلوم را از بین برده و فقط به فکر احداث پروژه های مجتمع بود ولی یادش نبود که این کارکنان پتروشیمی هستند که ساعت ها زیر آفتاب در پروژه ها مشغول بکارند و این روند کاری ایشان هنوز هم در پلیمر کنگان پابرجاست
......هدفی جز ظلم به پرسنل و تخریب روحیه کارکنان ندارد و نخواهد داشت
اکبر
م.... س....... رییس دفتر درفشی نیز امروز توسط دکتر میر اشرفی برکنار شد .