۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۱۵۴۴۰۰

مدیرعامل تاپیکو: پروژه ۲ ساله را ۸ ماهه تحویل می دهیم

دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت گاز پتروشیمی تامین، دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، دکتر محمد وحیدی و محمد پاکمهر نماینده مجلس، مهندس حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان و جمعی دیگر از مسئولین استان ظهر امروز از روند پیشرفت پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان بازدید کردند.
مدیرعامل تاپیکو: پروژه ۲ ساله را ۸ ماهه تحویل می دهیم
 در حاشیه این بازدید مدیرعامل تاپیکو در جمع خبرنگاران گفت: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی 2 سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.
اسم خانی بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال 2500 میلیارد ریال اعلام کرد و در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود 10 هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح مشخص خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان افزود: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم این طرح بایستی هر چه زودتر اجرایی می شد که خوشبختانه در سفر رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.
دکتر حسین نژاد ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته اند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: به طور جد پیگیری های لازم را برای اجرای این طرح بر اساس دستور رئیس جمهور را خواهیم داشت.







ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی