۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶
کد مطلب : ۱۵۴۶۶۸

توجه بر تنوع قرارداد‌ها در پژوهشگاه صنعت نفت

مراسم معارفه دكتر محسن برهاني، سرپرست جديد واحد امور حقوقي و پيمان‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت، با حضور دكتر عظيم كلانتري اصل و جمعي از مديران و كاركنان اين سازمان روز دو‌شنبه ۱۱ ارديبهشت‌ماه برگزار شد.
توجه بر تنوع قرارداد‌ها در پژوهشگاه صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دكتر كلانتري اصل، رئيس پژوهشگاه صنعت نفت، واحد امور حقوقي و پيمان‌هاي پژوهشگاه را از اركان مهم اين سازمان دانست و گفت: تمركز و هدف اصلي پژوهشگران و فناوران پژوهشگاه صنعت نفت توسعه فناوري و دانش است؛ از سوي ديگر با توجه به ماهيت ساختاري و همچنين تنوع فعاليت‌ها با همكاري ذينفعان دولتي و بخش خصوصي، همواره نياز است محققان به طرق مختلف با واحد امور حقوقي در ارتباط باشند.
ايشان امور حقوقي را يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي ستادي پژوهشگاه صنعت نفت برشمرد و افزود: پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان يك نهاد توسعه دهنده فناوري  همواره با موضوعات حقوقي در ارتباط است، از اين رو بايد به اين مقوله توجه ويژه‌اي شود.
رئيس پژوهشگاه در همين راستا تصريح كرد: تنوع قرارداد‌هاي اين مجموعه با توجه به انواع ذينفعان و مخاطبان بسيار چشم‌‌گير است؛ از اين رو  انتظار مي‌رود كه امور حقوقي در زمينه‌هاي مختلف، نظير مشاوره موضوعي و زمان انجام فعاليت‌ها بتواند از چابكي لازم برخوردار باشد و همكاري با پرديس‌هاي سه‌گانه و بخش‌هاي ستادي را در دستور كار خود قرار دهد.
در ادامه اين مراسم، دكتر برهاني، سرپرست جديد واحد امور حقوقي و پيمان‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت نيز به اهميت اين واحد اشاره كرد و گفت: همكاري اين واحد با ساير بخش‌هاي پژوهشگاه و همچنين بهبود‌ فرايند‌هاي موجود يكي از اولويت‌هاي مهم و اساسي محسوب مي‌شود، از اين رو سعي خواهيم كرد با پرديس‌ها و واحد‌هاي ستادي ارتباط نزديكي داشته باشيم.
وي افزود: از آن‌جا كه ماموريت اصلي پژوهشگاه صنعت نفت توسعه فناوري و تمركز بر مسائل دانش بنيان است، به روز‌رساني قرارداد‌هاي جديد يكي از مهم‌ترين اقداماتي است كه بايد در دستور كار واحد امور حقوقي و پيمان‌ها قرار گيرد.
گفتني است، در پايان مراسم، از سوي رئيس پژوهشگاه صنعت نفت حكم دكتر برهاني به عنوان سرپرست جديد واحد امور حقوقي و پيمان‌ها به ايشان اعطاء و از زحمات دكتر زارع‌فر و دكتر علويون نيز تقدير به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی