۳
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۵۴۹۴۰
خبر نفت ما تایید شد؛

انتصاب مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی+حکم

مدیر عامل جدید شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی منصوب شد.
انتصاب مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی+حکم
روز گذشته آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مصطفی متدین از مدیران مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سکاندار جدید شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وقتی ……………با اون سطح دانش و تجربه در پتروشیمی از ارتقای شاخصها حرف میزنه آدم دلش قرص میشه
کارمند
سلام کاش سوابق کاری ایشون رو ذکر می کردید
نمیدونم این نظامی ها چی بلدن که همه جا باید برن؟
الان میگن ببینید موشک میسازیم پس همه چی میسازیم
ولی نمیدونن مدیرعامل موشک سازی وزارت دفاع که منوچهر منطقی بود چه بلایی سر ایران خودرو آورد
الان هم با اتوبوس هر چی بازنشسته موشک ساز بود اوردن توی پتروشیمی مکران چابهار تخلیه کردن
این …..هم قرارگاه نخواستتش.
یعنی صنعت معظم پتروشیمی عرضه پرورش ۴ تا مدیر از کادر خودش نداره یا چه؟
پیدمکو
سلام.
مهندس متدین از مدیران هلدینگ نفت قرارگاه سازندگی خاتم است که مستقیما در پروژه های نفتی مشغول خدمت بوده، قبلا نیز نماینده این قرارگاه در بازسازی پروژه متروپل بوده و از کارشناسان رسمی دادگستری در رشته ساختمان وتاسسیات است.
البته همینقدر که ص....ب....... الوده و آشغال گور به گور شد، جای سپاس دارد. اخیرا دنبال یک معامله شیرین در قالب خرید یک ساختمان بیش از 1000 میلیارد تومانی برای شرکت مدیریت توسعه با هدایت رئیس هیات مدیره این شرکت- ب...... اصلاح طلب و بازنشسته!!!- و طرف بنگاه املاکی آشنای ب......... بودند که فعلا معامله معلق و حق العمل هوا شده است!!!.
ب...... چه در شرکت پتروشیمی مروارید و چه شرکت مدیریت توسعه با بکار گیری مشتی نوچه و اهل بخیه در مدیریت ها، دنبال منافع شخصی خود و حق العملش در قراردادهای MC و غیره بوده است. اونقدر .................. که پاداش های مدیریتی خود و همراهانش را در کارت نفت پارس به عنوان دریافت غیر نقدی شارژ می کرد تا از مالیات بر درآمد فرار کند!!!. کارکنان بخش تاسسیات شرکت( مثل م... ا.....) را مجبور می کرد که بروند دماوند کار تاسیسات منزل ویلایی او را انجام دهند و اگر نمی رفتند، اخراج یا حق و حقوشان تضییع می شد. فردی به نام و..... مدیر منابع انسانی اش همکار اداری اش را به نام ........... را صیغه میکرد و وقتی طرف مرخصی بدون حقوق بود، حقوق و مزایای کامل بهش میداد!!!.کلا آدم یادم ..... .... یا کارمندی دوران ................... میافته.
الانم یه آشغال دیگه بنام ف....م....... فاسد مدیر منابع انسانی است، که با ایجاد مزاحمت برای ارتباط گیری با خانمی بنام ........... و شکایت او به حراست هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، هیچ اتفاقی نیفتاد و اون خانم با شرف مجبور به خروج از شرکت شد و ف... م... هرز و بی شرف در منابع انسانی جولان میدهد و جالبتر اینکه همین فرد بابت این رفتارهایش مورد شکایت همسرش واقع و پارسال تابستان، مامور انتظامی و وکیل زنش با حکم قضایی به شرکت ورود کردند.!.
مشتی بازنشسته زد و بند کار را مجدد و بر خلاف قانون، در قالب قراردادهای کار مشاوره در پوزیشن های مهم بکار گرفته تا حق العملش را در قراردادها و اجرای MC ها کنند.
......... متاسفانه اصلا چندان شناختی از زیر مجموعه و چالش های جدی عملکردی، گزارش سازی، فسادهای مالی و اخلاقی شرکت های زیر مجموعه ندارد چون اصولا در چنین سیستمی هیچگاه نبوده و شناخت و مهارتی ندارد.
امثال............ که معاون او هستن ف ررفیق جیک امثال ب......اند!.
خلاصه یکه چیزی است این هلدینگ بی صاحب!.موضوع تزریق ارزهای ناشی از فروش محصولات به بازار آزاد برای کسب سود آنچنانی از جیب مردم پیش کش!.
نظارت هم باید گفت، کیلویی چند؟!!
Reza
واقعا در طول این همه سال در مجموعه هلدینگ یا همان پیدمکو نتوانستند شخص لایقی تربیت کنند که از بیرون برایش مدیرعامل انتخاب کرده اند؟ جالب است.
گروه توسعه صنایع و معادن شهر
کلا مملکت ارثیه پدری شون است، این خاندان تمام عزل و نصب های پرسنل سازمان های زیر مجموعه شون رو دوست و آشناهای متعدد تشکیل داده، پسرش که تو گروه توسعه صنایع و معادن شهر وابسته به بانک شهر سمت مدیر عامل داره و هر چی دوست و آشنای گرمابه و گلستان داره مستقیم با حقوق های آنچنانی جذب میکنه تو اون مجموعه، کلا سفره ای باز شده و فعلا بخور بخوره، نظارت که نباشه و همه جا پارتی بازی باشه میشه همین، انتظار بیشتری نمیره
کی گند اینا هم عین اون خاندان ...... در میاد........ البته که قطعی است و سوخت و سوز نداره، واقعا انتظار مردم از یه دولت انقلابی که آقای رئیسی وعده میداد به فنا رفت
متاسفانه ورود افراد نابلد و غیرمرتبط به پتروشیمی مدتهاست که آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این فرد در هلدینگ مشاوران قرارگاه بوده نه هلدینگ نفت و آشنایی با مسایل پروژه ها ندارد و هرگز هم آدم موفقی نبوده است. قطعا صدمات بسیار سنگینی حضور ایشان برای هلدینگ خلیج فارس، صنعت پتروشیمی و در نهایت مردم خواهد داشت