۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۵۵۶۰۶

کشف بیش از ۲/۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت در کشور از کشف بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
کشف بیش از ۲/۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه طرح های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر در سطح کشور انجام می شود،اظهار داشت: این طرح ها با کار اطلاعاتی و رصد و پایش قاچاق های سازمان یافته انجام می شود و با توجه به اهمیت و اولویت بندی موضوعات پیش رو هر نوبت در حوزه ای که از اهمیت بیشتری برخوردار است طرح های مقابله با قاچاق کالاو ارز انجام می شود.
وی افزود: با توجه به عرضه راحت و قیمت پایین سوخت در کشور ما در مقایسه با کشور های همسایه در مواردی شاهد دپو و در ادامه قاچاق سوخت و فرآورده های سوختی به این کشور ها هستیم هر چند که ممکن است معدود افرادی از اینگونه اقدامات مجرمانه منتفع شوند اما اینگونه اقدامات مجرمانه صدمات زیادی را بر اقتصاد کشور وارد کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان کرد: در این مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز به مدت سه روز با اولویت مصرف کنندگان عمده سوخت با استفاده از ظرفیت رده های انتظامی کشور به مرحله اجرا در آمد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این طرح ۲ میلیون و۶۳۷ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی به ارزش تقریبی ۷۹ میلیارد تومان کشف شد.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۲۱ هزار دستگاه تانکر حمل سوخت کنترل شد، عنوان داشت: در این طرح ۱۱۷ نفر دستگیر و ۷۴ دستگاه خودروی حمل سوخت قاچاق توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی کشور خاطر نشان کرد: در این رابطه ۹۸ مورد پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی