۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۱۵۵۶۵۳

بزرگداشت سالروز ارتحال امام در پتروشیمی شازند

با حضور جمعی از همکاران مجتمع پتروشیمی شازند، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد، در محل نمازخانه این مجتمع و نیز دفتر مرکزی تهران برگزار شد.
بزرگداشت سالروز ارتحال امام در پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342، به همت واحد روابط عمومی و امور بین الملل و پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان مراسمی روز شنبه 13 خرداد ماه، با حضور جمعی مدیران، بسیجیان و کارکنان مجتمع پتروشیمی شازند در محل نمازخانه این مجتمع و نیز دفتر مرکزی تهران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم معنوی حاضرین به قرائت قرآن جهت شادی روح مطهر امام راحل (قدس سره) و شهدای ایران اسلامی پرداخته و در ادامه جناب حجت الاسلام و المسلمین احمدی از اساتید حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران مدعو، در وصف کمالات معنوی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) ضمن تاکید به احادیث و آیات قرآن، بر تبعیت از ولایت فقیه و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای قیام تاریخی 15 خرداد 1342 سخنانی را ایراد نمود.
همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم) در وصف شهدای والا مقام و امام شهدا (ره) به مدیحه سرایی پرداخت.
 







شایان ذکر است به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد مراسمی مشابهی نیز در نمازخانه دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه