۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۵۶۹۵۸

کشف ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت و کشف ۹۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق و توقیف ۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین فعال در قاچاق سوخت در هفته گذشته در استان خبر داد.
کشف ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،به مدت یک هفته در استان اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه های استان صورت پذیرفت ، 36 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعا 95 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 74 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق در استان، ارزش سوخت های قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 23 میلیارد و 381 میلیون ریال عنوان کرد.
سردار جاویدان در پایان خاطر نشان کرد: در هفته گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی صورت گرفته مجموعا در حوزه قاچاق کالا و ارز 86 دستگاه خودرو شوتی شناسایی و توقیف ، 149 متهم دستگیر ، 520 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و 126 فقره پرونده تشکیل شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی