۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۵۷۱۲۵

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه تریلی خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر شده است.
کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ حسن شجاعی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به 3 دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، 90 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. 
وی افزود: ماموران در این رابطه 3 دستگاه خودرو توقیف و 3 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 
شجاعی‌نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی