۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۵۷۱۶۲

رشد بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۷ واحدی در تراز ۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحدی ایستاد.
رشد بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
؛امروز دوشنبه (۹ مرداد) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۹۳۷ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۶۸  هزار و ۶۰۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۷ واحدی در تراز ۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحدی ایستاد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «رمپنا» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۷۷۷ واحدی روی پله ۶۹۹ هزار و ۱۶۱ واحدی قرار گرفت.همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۸۸ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۵۸ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۲۰ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۸۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «انبوه سازی» و «سیمان» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، اهرم وشپنا ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خساپا، وتجارت ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد ۱۲۷۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی