۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۵۷۱۸۶

سوریه حمله داعش به یک کاروان نفتی را خنثی کرد

منابع خبری از حمله بقایای گروه تروریستی داعش به یک کاروان از تانکرهای حامل نفت سوریه و کشته و زخمی شدن تعدادی از آن ها توسط ارتش این کشور خبر دادند.
سوریه حمله داعش به یک کاروان نفتی را خنثی کرد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بیش از سه عنصر تروریست داعش در جریان حمله به کاروان تانکرهای حامل نفت که از سمت یکی از چاه های ریف جنوبی رقه به سوی پالایشگاه حمص درحال حرکت بود، به هلاکت رسیدند و چندین تروریست دیگر زخمی شدند.
یک مقام ارشد امنیتی تاکید کرد که یگان های ارتش سوریه در جاده سلمیه- الرقه با تروریست های داعشی درگیر و تلفات زیادی به آن ها وارد کردند.
وی گفت که در این درگیری چهار تانکر منفجر شد و دو راننده به همراه شاگردانشان به شهادت رسیدند.
این مقام امنیتی گفت که یگان های ارتش سوریه توانستند تعدادی از تروریست را کشته و تعدادی دیگر را زخمی کند و برخی از آن ها به سوی شرق منطقه صحرای سوریه فرار کردند.
وی گفت که عناصر داعشی حمایت های زیادی از سوی ارتش اشغالگر آمریکا که منطقه التنف در شرق سوریه را در اشغال خود دارند، دریافت می کنند.
این مقام امنیتی تاکید کرد که اشغالگران آمریکایی اخیرا عناصر داعشی را در پایگاه غیرقانونی خود در منطقه التنف آموزش داده و به همراه تجهیزات نظامی و لجستیکی به ریف رقه و حماه انتقال داده اند.
بر اساس این گزارش، در چند روز گذشته جنگنده های روسیه مواضع داعش در صحرای حماه و الرقه را چندین بار بمباران و خسارت های سنگینی به آن ها وارد کردند.
ارتش سوریه نیز به طور روزانه عملیات پاکسازی علیه بقایای داعش در شرق صحرا انجام می دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی