۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
کد مطلب : ۱۵۷۲۳۷

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

 مهندس یزدانی کاشانی مدير عامل اين شركت در دیدار با مدير عامل بانک تجارت که در محل سایت مخازن برگزار شد از تعامل و ارتباط خوب بانک با شرکت، تقدير کرد. 
دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مهندس يزدانى كاشانى با بیان این ‌که گردش مالی اصلی شرکت‌ با این بانک است افزود ، بانک تجارت شريک اصلی مخازن است و  مساعدت‌های بانک تجارت برای شرکت راهگشا بوده است. 
مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه  با بیان گزارشی از وضعیت شرکت،‌ خاطر نشان کرد با افتتاح مخازن جدید 9 گانه در شرکت، ظرفیت ذخیره سازي متانول افزایش یافت  و از توقف تولید به دليل نبود مخزن ذخیره سازي جلوگیری شد ‌.
مهندس یزدانی کاشانی تصريح کرد، مخازن سبز شرکتی خدماتی است که سال قبل ۴۷ میلیون دلار درآمد داشته است و پیش بینی می‌شود امسال حدود ۸۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. 
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بیان این‌که ایستگاه بارگیری جدید و همچنین ساخت ۴ مخزن جديد در فاز ۲ شرکت در حال اجرا است تاکید کرد نیازمند همراهی و مساعدت هیأت مدیره و مدیرعامل بانک تجارت است‌
مهندس یزدانی کاشانی بیان داشت: بالاي ۷۰ درصد نيروهاي شرکت، بومی منطقه هستند و براي ارائه تسهیلات مسکن نیازمند همکاری بانک تجارت‌ هستیم و امیدواریم برای افزایش انگیزه نیروها، در اين زمينه همکاری داشته باشید.
دکتر مختاری معاون امور شعب بانک تجارت استان بوشهر نیز در نشست مدیرعامل بانک‌ تجارت‌ با مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بیان داشت: همکاری بسیار خوب بین شرکت و بانک برقرار است. 
دکتر مختاری افزود بخش اصلی گردش مالی شرکت‌ در بانک تجارت است و در زمینه تسهیلات نيز سعي کردیم در خدمت شرکت مخازن سبز باشیم. 
معاون امور شعب‌ بانک تجارت استان بوشهر در پایان تاکید کرد آماده افزایش تعاملات و ارتباطات با شرکت هستیم.
دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این نشست ؛ با قدردانی از تلاش های مدير عامل و کارکنان‌ شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت:  مخازن سبز موفقیت بزرگي در راه اندازی مخازن جدید داشته است .
دكتر اخلاقی با بیان اینکه انتظارات دو طرفه ای در ارتباطات بانک‌ و شرکت وجود دارد، تصریح کرد مخازن سبز مجموعه ای با اهمیت در منطقه‌ است.
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به  گزارش های مدیرعامل شرکت گفت، افق ارزشمندی پیش روی شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه است و قطعا در کنار شرکت خواهیم بود. 
وی ادامه داد: مخازن سبز می تواند از تعهدات و اعتبارات شرکت هایی که از خدماتش استفاده می‌کنند نيز کمک‌ بگيرد .
دکتر اخلاقی این نگاه  مديرعامل شركت که‌ منافع واقعی مجموعه را در درازمدت و  باثبات در نظر دارد، تمجيد کرد و تأکید کرد آینده نگری در ارتباطات و تعاملات می تواند پشتوانه خوب براي افزايش همکاری ها باشد 
مدیرعامل بانک‌ تجارت در پایان به‌ مدیران شعب استان تأکید کرد به‌صورت کامل با شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همکاری داشته باشند.
گفتنی است در ابتداي نشست جناب آقاى  سليماني مدير مالي شركت مخازن سبز  نیز از تعامل خوب بانك تجارت با شركت مخازن سبز تقدير و تشكر كرد و همچنين از روند كار مالي اين شركت به مدیرعامل بانک تجارت و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی توضيحي ارائه داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی