۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۵۷۳۴۳

رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۱۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۱ واحدی ایستاد.
رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،امروز دوشنبه (۱۶مرداد) شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۳۰۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۱۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۱۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۱ واحدی ایستاد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شهر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با رشد ۲ هزار و ۵۵۷ واحدی روی پله ۷۱۹ هزار و ۵۶۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۹۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۲۷۸ هزارمیلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۹۳۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
خگستر، افران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خگستر و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد۱۲۷۴، اراد۱۰۱۶ و اخزا۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد۱۲۷۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی