۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۵۷۴۲۲

اهدا تندیس زرین سه ستاره به پتروشیمی شازند

دومین همایش ملی ساخت ایران با رویکرد نشان ملی، اعتبار جهانی در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.
اهدا تندیس زرین سه ستاره به پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، این همایش با اهداف و محوریت «حمایت از تولید و خدمات ایرانی، پیش‌نیاز افزایش تولید»، «رفع نیاز وابستگی به واردات کالاهای خارجی و افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی»، «کمک به برجسته‌سازی نشان تجاری کالاها و خدمات مرغوب ایرانی»، «رابطه بین کیفیت محصول و خدمات رضایتمندی مشتری و سودمندی شرکت»، «نقش نوآوری و اختراعات در تولید ملی و نقش رسانه در حمایت از کالا و خدمات ایرانی» و «فرصت‌های بین‌المللی در ارتقا تولید و خدمات ملی در پسا تحریم» به منظور تقدیر و تجلیل از 80  واحد فعال تولیدی، صنعتی و اقتصادی کشور تشکیل و برگزار گردید.
پس از بررسی و ارزیابی عملکرد و برنامه های اجرایی سال جاری شرکت‌ها از سوی اعضای کمیته علمی و شورای سیاست گذاری این همایش، تندیس زرین سه ستاره دومین همایش ملی ساخت ایران به دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شازند اهدا گردید.
شایان ذکر مهندس حسام زینکوهی معاونت بازرگانی شرکت پتروشیمی شازند به نیابت از دکتر خلیلی نیا تندیس این همایش را دریافت نمودند.
 




ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارمند پتروشیمی شازند
متاسفانه با انتخاب‌های نادرست مدیران ارشد پتروشیمی شازند به قهقرا می رود . معاون فعلی بازرگانی شخص تازه کاری با سابقه ۶ سال کار و مدرک تحصیلی نامرتبط است.