۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۱۵۸۱۸۶

خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق حادثه آفرید

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: شب گذشته بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق در محور"بیرجند- نهبندان" در محل پیچ"حسین آباد" یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق حادثه آفرید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ محمد امیر کاظمی اظهار داشت: ساعت 22 و 33 دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور"بیرجند- نهبندان" در محل پیچ"حسین آباد" بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 حامل سوخت قاچاق که در مسیر بیرجند- نهبندان در حال حرکت بوده، در محل پیچ حسین آباد واژگون و دچار حریق شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
جانشین پلیس راه  فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه