۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۵۸۲۲۵

کشف سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف ۲ فروند موتور لنج درامر قاچاق سوخت ،دو دستگاه خودرو و سه عدد مشک کاری وکشف بیش از ۱۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌های خلیج فارس خبر داد.
کشف سوخت قاچاق در هرمزگان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای بوموسی، بندرعباس و بندرلنگه پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور، خودرو و مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف 2 فروند موتور لنج فعال امر قاچاق سوخت، دو دستگاه خودرو و کشف 3 عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.
اسماعیلی گفت: در مجموع 129 هزار900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 50میلیارد و 593میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد. 
وی اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار 5 هزار900 لیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرلنگه، مقدار 100هزارلیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرعباس ، و 24هزار لیتر آن در آب های مرزی بوموسی کشف شد.
سردار اسماعیلی در خاتمه با اشاره به دستگیری 21 متهم در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه