۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۵۹۳۵۸

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها ، مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.
کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ حسین عرب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده اسکانیا و ۳ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها ، مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی