۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۵۹۳۶۷

کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

موسوی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.
کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز یکشنبه از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بیرجند خبر داد.
سرهنگ سید مرتضی موسوی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی