۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۵۹۴۶۷

کشف سوخت قاچاق در کرمان

میری گفت: پرونده‌ای پیرامون مباشرت و حمل ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان رسیدگی شد.
کشف سوخت قاچاق در کرمان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از جریمه بیش از ۲۴ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت که اقدام به حمل و مباشرت ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در این استان کرده بود، خبر داد.
  ارسلان میری گفت: پرونده‌ای پیرامون مباشرت و حمل ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به اینکه به جز فرآورده نفتی، اتاق و شاسی یدکش خودرو حامل، قاچاق و فاقد مدارک و مستندات قانونی است، متخلف را علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
میری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور کرمان به رفسنجان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
قاچاق سوخت طی چندسال اخیر در کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای جنوبی و شرقی تشدید شده و غیر از تاراج سرمایه های ملی کشور، هر از گاهی به حوادث دلخراشی نیز می انجامد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی