۳
۶
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۶۰۷۸۰

مازیار حسینی معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان شد

دکتر سید مازیار حسینی به عنوان معاون اقتصادی بنیاد منصوب شد.
مازیار حسینی معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان شد
به گزارش نفت ما ، طی حکمی‌ از سوی دکتر حسین دهقان، رییس بنیاد مستضعفان و‌جانبازان دکتر سید مازیار حسینی به عنوان معاون اقتصادی بنیاد منصوب شد.
دکتر سید مازیار حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران است و در کنار آن در حوزه های اقتصادی و مدیریتی مانند مدیریت استراتژیک، مدیریت بحران و ریسک، مبانی اقتصاد، بورس و بازار سرمایه و روش‌های نوین تامین مالی دارای سوابق تکمیلی تحصیلی و اجرایی است.
دکتر حسینی پیش از این به عنوان جانشین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و‌پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل گروه سرمایه گزاری غدیر از بنگاه های مهم اقتصادی کشور فعالیت داشته است و در کارنامه وی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی، مدیر طرح دانش بنیان صنعتی سازی ساختمان وزارت دفاع، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی و رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران به چشم می خورد. 
اجرای پروژه های مهمی چون بزرگراه طبقاتی صدر، دریاچه شهدای خلیج فارس، بزرگراه امام علی(ع) و تونل نیایش، توسعه خطوط مترو و بیش از ۱۲ جلد کتاب و تالیف ۵۰ مقاله علمی از جمله فعالیتهایی است که در کارنامه این مدیر علمی و اجرایی دیده می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مهدی علمی
باسلام از مدیران بنده بوده که دارای مدیریت خوبی هم بوده ضمنا با مرحوم پدرشان هم همکار بوده ایم آرزوی موفقیت برای ایشان دارم
سجاد
با این نخبه‌ها چرا وضع مملکت اینجوره؟
ماشالا همه فن حریف و همه جا برو هستن
ایرانی
احسنت طبق رویه عپل کردید تخصیلات عمران برای اقتصاد هر سمتی به تحصیلاتی غیر مرتبط بهتر بارک الله بارک الله
داودی
جناب دکتر حسینی ازمدیران لایق ومتخصص کشوربوده وخدمات بسیاری تاکنون داشته اند باآرزوی توفیق روزافزون درسمت جدید
رزومه عالی بنظر میرسه ولی چرا وضع اقتصاد مردم کشور با وجود این بزرگان اینچنینه
فاطمه
تونل مانش و پل بروکلین هم ایشون طراحی و اجرا کرده است
لطفا اضافه کنید