۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۶۰۹۳۹

کاهش ۲۸ میلیون‌متر مکعبی مصرف آب در پایتخت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان داشت: در ۵۰ سال گذشته ۲ سال خشکسالی و چند سال ترسالی را پشت سر گذاشته‌ایم و هرسال با اقدامات و تلاش های انجام شده با بی‌آبی کمتری مواجه بوده‌ایم.
کاهش ۲۸ میلیون‌متر مکعبی مصرف آب در پایتخت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با برنامه ریزی های دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی که توسط کارگروه شرکت آبفا طراحی و در دستور کار قرار گرفته، با همراهی خود مردم در زمینه صرفه جویی، شاهد کاهش ۲۸ میلیون متر مکعبی مصرف آب پایتخت بوده‌ایم.
 جلسه قرارگاه مدیریتی تنش آبی شرکت آب و فاضلاب استان تهران روز یکشنبه ۵ آذرماه به میزبانی اداره آبفای منطقه ۴ برگزار شد.
محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان داشت: در ۵۰ سال گذشته ۲ سال خشکسالی و چند سال ترسالی را پشت سر گذاشته‌ایم و هرسال با اقدامات و تلاش های انجام شده با بی‌آبی کمتری مواجه بوده‌ایم.
محسن اردکانی افزود: با تشکیل ۳ قرارگاه توزیع، تأمین و مصرف، اولویت بندی مناسبی انجام شده است که اولویت امسال با قرارگاه مصرف می باشد، در این اولویت بندی عمده مدیریت مصرف بر عهده مردم است که با مصرف بهینه، خادمان خود را در جهت مبارزه با این تنش خشک‌سالی یاری نمایند.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان تهران اظهار کرد: با وجود اینکه سازمان هواشناسی پاییز امسال را همراه با بارش‌های فرا نرمال گزارش کرده‌ بود، اما نسبت به سال گذشته با ۲۵ درصد کاهش بارش مواجه هستیم و صرفه جویی در مصرف آب همچنان ضروری و لازم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی