۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۶۲۰۹۰

پتروشیمی اردبیل در سفر رئیسی افتتاح می شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برخی از پروژه‌های استان که آرزوی دیرینه مردم منطقه نیز محسوب می‌شود قرار است در سفر چندماه آینده ریاست جمهوری به اردبیل افتتاح شود که این طرح‌ها شامل راه‌آهن و پتروشیمی واحد تولید متانول با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد تومانی است.
پتروشیمی اردبیل در سفر رئیسی افتتاح می شود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با تلاش‌ انجام شده قرار است در سفر چندماه آینده رئیس جمهور به اردبیل پروژه پتروشیمی نمین و راه‌آهن اردبیل افتتاح شود.
  محسن منصوری در جریان بازدید از پروژه‌های شاخص استان اردبیل اظهار کرد: از مجموع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری در اردبیل تاکنون ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و با تلاش مسؤولان این استان اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی رخ داده است.
وی افزود: برخی از پروژه‌های استان که آرزوی دیرینه مردم منطقه نیز محسوب می‌شود قرار است در سفر چندماه آینده ریاست جمهوری به اردبیل افتتاح شود که این طرح‌ها شامل راه‌آهن و  پتروشیمی واحد تولید متانول با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد تومانی است.
معاون رئیس جمهور عنوان کرد: قرار بود راه‌آهن اردبیل پیش از این‌ها افتتاح شود اما به لحاظ پیچیدگی شرایط پروژه، افتتاح چند ماهی به تاخیر افتاده و مطابق دستور رئیس جمهور قرار است در اسرع وقت پروژه افتتاح شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی